Nikor AF-S 105mm F2.8 IF-ED-VR
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb de AF 2.8D gehad en sinds vanavond trotse bezitter van de VR versie.wil schreef:ik heb de 105 micro-nikkor AF 2,8 D. Is de nieuwe 105 micro veel beter?
Alleen al om hem te zien is het een geweldige lens maar daar hebben we hem natuurlijk niet voor.
Ben vanavond gelijk aan de gang gagaan natuurlijk maar wat me als eerste opviel (tegen viel) is de VR.
Ik weet dat hij bij dicht bij opname,s niet werkt maar die verder weg (7,5 meter, zo lang is mijn kamer

Ga er morgen mee naar buiten.
Heb op veel meer fora al gelezen dat er kwalitatief niet veel verschil zit in de 2 lenzen.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
VR werkt niet bij dichbij opnames?olle_griese schreef:Ik heb de AF 2.8D gehad en sinds vanavond trotse bezitter van de VR versie.wil schreef:ik heb de 105 micro-nikkor AF 2,8 D. Is de nieuwe 105 micro veel beter?
Alleen al om hem te zien is het een geweldige lens maar daar hebben we hem natuurlijk niet voor.
Ben vanavond gelijk aan de gang gagaan natuurlijk maar wat me als eerste opviel (tegen viel) is de VR.
Ik weet dat hij bij dicht bij opname,s niet werkt maar die verder weg (7,5 meter, zo lang is mijn kamer) vind ik hem ook maar tam.
Ga er morgen mee naar buiten.
Heb op veel meer fora al gelezen dat er kwalitatief niet veel verschil zit in de 2 lenzen.

Daar gebruik je de micro-nikkor toch alleen voor?

- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer: