letterlijk want het waaide behoorlijk stevig.
Mooie schuimkoppen op de golven welke woest op de kust sloegen.
hier een aantal foto's.
1:

2:

3:

4:

Dank voor het commentaar, leuk om te lezen dat de 1e nog redelijk te 'slikken' is.ALE schreef:Yep, voor mij ook nummer 1. En ik moet helaas bekennen dat ik het met Maud eens ben, 'kan me andere foto's van jou herinneren die spetterde meer.
Groet,
ALE
Je foto's van madurodam bijvoorbeeld die spatte van het beeld af, zeiden iets. Nu alleen de zee en toevallig iemand die er naar kijkt. De kleuren zijn te vlak voor mij..Ko schreef:Maud, wat bedoel je precies met vlak?Maud schreef:Nummer 1 voor mij, de andere spreken me niet zo aan.
De rest vind ik te vlak en ik ken andere foto's van je die dat totaal niet zijn..
Gr.
Maud
Weinig inhoud/diepgang?
Ja dit bedoel ik!!ALE schreef:Hoi Ko,
Indien jij de foto's mooi vindt, is dat het belangrijkste. Wij proberen alleen maar ideeën over je foto's te geven die misschien mooier zijn. Uiteindelijk bepaal je als fotograaf wat je het beste vindt.
Hieronder de foto waar o.a. Maud het ook over had. Dit is wat ik bedoel, minder donker/grauw en meer kleur. Moet ik hem weghalen, schroom niet en zeg het.
Cheers,
ALE
Ja, het is me duidelijk, top bewerking!!!!ALE schreef:Hoi Ko,
Indien jij de foto's mooi vindt, is dat het belangrijkste. Wij proberen alleen maar ideeën over je foto's te geven die misschien mooier zijn. Uiteindelijk bepaal jij als fotograaf wat je het beste vindt.
Hieronder de foto waar o.a. Maud het ook over had. Dit is wat ik bedoel, minder donker/grauw en meer kleur. Moet ik hem weghalen, schroom niet en zeg het.
Cheers,
ALE