Gewoon geduld en wachten tot de markt wordt overspoeld

Waarom is de 17-55 geen optie? je gaat terug in pixels naar +/- 5 miljoen. Dat is toch groot genoeg voor een foto op 20x30 cm formaat toch? Hoe groot zijn de albums die je levert? Toevallig van Verka? Deze hebben over het algemeen een maximaal formaat van 37x40 mm.Light schreef:Ik vraag me af wat de D3 gebruikers als standaard objectief gebruiken, tenminste zolang deze niet normaal wordt geleverd? Ik wilde dit objectief graag binnen een maand of 2 aanschaffen ivm een bruidsrapportage op de D3, maar vraag me af welke uitwijkmogelijkheden er zijn als dir obj. te laar wordt geleverd. Kan moeilijk een rapportage doen met een 50mm@1.4 en 70-200 denk ik. Ook een 17-55 DX is geen optie.
Mijn excuses foto-Ed, dat had ik helemaal niet in de gaten.foto-ed schreef:@ Nikon Gino.
Je hebt helemaal gelijk ! Ik zou ook nooit, als ik een D3 had, de DX lens 17-55 mm aanschaffen. Echter heeft Light deze lens al in zijn bezit dus in mijn optiek zou hij gewoon de trouwreportage met oa. de 17-55 kunnen maken....