Pinkpop 2008?

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Ruudje

Pinkpop 2008?

Bericht door Ruudje » vr jun 06 2008 11:41 am

Hallo ik vraag me af of je naar Pinkpop 2008 bent geweest..

En zo ja heb je leuke foto`s daarvan. Ik heb namelijk fotografen rond zien stappen met p.p. D300 1x 17-55 en andere met 70-200 vr..

Ik was er op de zaterdag maar heb niks aan spul meegenemomen om foto`s te nemen....baalde ik wel van wat met zo`n evenement foto`s schieten lijkt me erg gaaf! desondanks de drukte ..

Ben benieuwd.

gr Ruud

soulpic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door soulpic » vr jun 06 2008 4:51 pm

Moet je denk ik ook wel een redelijk bereik in de lens hebben wil je daar fatsoentelijk schieten. Denk niet dat je met een 18-55 ver komt, of je moet natuurlijk pal voor 't podium staan :wink:

't weer was ook niet al te best, jammer voor de festivalgangers :shock:
"Imagination is far more important than knowledge"

Robin

Bericht door Robin » vr jun 06 2008 5:23 pm

soulpic schreef:Moet je denk ik ook wel een redelijk bereik in de lens hebben wil je daar fatsoentelijk schieten. Denk niet dat je met een 18-55 ver komt, of je moet natuurlijk pal voor 't podium staan :wink:
Ligt eraan wat je insteek is.

Een foto met 10.000 man die voor je staat (met een stipje dat het podium is) of een festival die knock-out voor zijn tent ligt met een lege fles whiskey in zijn hand kan prima met een 18-55

:wink:

KvP
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door KvP » vr jun 06 2008 6:23 pm

Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F

Ruudje

Bericht door Ruudje » vr jun 06 2008 7:30 pm

howly $%*&_) shit wat ontzettend kickuh om daar tussen te morgen staan ! hoe kom ik daar? volgende vraag volgend jaar wil ik daar staan ! pfffffffffff ontzettend gaaf en wat een puike foto`s btw

grR

Dennis71

Bericht door Dennis71 » vr jun 06 2008 8:15 pm

Tsja, ik zou dit ook graag willen doen, echter, je zal voor dit soort festivals een perskaart nodig hebben. Vaak mag je niet eens met je camera naar binnen en is alleen een pocketcamera toegestaan.

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » vr jun 06 2008 8:20 pm

HOLYMACARONI, wat een mooie platen.
Als ik de mogelijkheid had om te fotograferen daar, dan deed ik dat absoluut. Eens kijken of ik een bronnetje kan aanboren..........

Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » vr jun 06 2008 8:20 pm

Op de site staat dat je met een camera met verwisselbare lens niet binnenkomt. En ook niet met compactjes > 3,2 megapixel.

Kun je natuurlijk binnen proberen te komen met een P80, typenummer afgeplakt met iets dat echt lijkt en met een trotse '2 megapixels' er overheen gestickerd, maar dan nog...
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Ruudje

Bericht door Ruudje » vr jun 06 2008 8:23 pm

Pancaran's schreef:HOLYMACARONI, wat een mooie platen.
Als ik de mogelijkheid had om te fotograferen daar, dan deed ik dat absoluut. Eens kijken of ik een bronnetje kan aanboren..........

Irwan
Irwan let me know ik ga mee! dan huur ik zolang wel een 200mm 2.8

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”