Pinkpop 2008?
Pinkpop 2008?
Hallo ik vraag me af of je naar Pinkpop 2008 bent geweest..
En zo ja heb je leuke foto`s daarvan. Ik heb namelijk fotografen rond zien stappen met p.p. D300 1x 17-55 en andere met 70-200 vr..
Ik was er op de zaterdag maar heb niks aan spul meegenemomen om foto`s te nemen....baalde ik wel van wat met zo`n evenement foto`s schieten lijkt me erg gaaf! desondanks de drukte ..
Ben benieuwd.
gr Ruud
En zo ja heb je leuke foto`s daarvan. Ik heb namelijk fotografen rond zien stappen met p.p. D300 1x 17-55 en andere met 70-200 vr..
Ik was er op de zaterdag maar heb niks aan spul meegenemomen om foto`s te nemen....baalde ik wel van wat met zo`n evenement foto`s schieten lijkt me erg gaaf! desondanks de drukte ..
Ben benieuwd.
gr Ruud
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
Moet je denk ik ook wel een redelijk bereik in de lens hebben wil je daar fatsoentelijk schieten. Denk niet dat je met een 18-55 ver komt, of je moet natuurlijk pal voor 't podium staan
't weer was ook niet al te best, jammer voor de festivalgangers

't weer was ook niet al te best, jammer voor de festivalgangers

"Imagination is far more important than knowledge"
Ligt eraan wat je insteek is.soulpic schreef:Moet je denk ik ook wel een redelijk bereik in de lens hebben wil je daar fatsoentelijk schieten. Denk niet dat je met een 18-55 ver komt, of je moet natuurlijk pal voor 't podium staan![]()
Een foto met 10.000 man die voor je staat (met een stipje dat het podium is) of een festival die knock-out voor zijn tent ligt met een lege fles whiskey in zijn hand kan prima met een 18-55

- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Op de site staat dat je met een camera met verwisselbare lens niet binnenkomt. En ook niet met compactjes > 3,2 megapixel.
Kun je natuurlijk binnen proberen te komen met een P80, typenummer afgeplakt met iets dat echt lijkt en met een trotse '2 megapixels' er overheen gestickerd, maar dan nog...
Kun je natuurlijk binnen proberen te komen met een P80, typenummer afgeplakt met iets dat echt lijkt en met een trotse '2 megapixels' er overheen gestickerd, maar dan nog...
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.