1.

2.

3. Speciaal voor Wouter

4. Hier expres een stukje lantaarnpaal erop laten staan om aan te geven hoe laag de ballon vloog.

5.

groet,
Irwan
Bedankt voor de feedback. De reden dat ik de anderen ook geplaatst heb is dat het licht op de ballon telkens veranderde. Daarnaast ontstak de piloot op foto de 2 de brander en het verschil in licht is op 3 en 4 heel goed te zien.Nik schreef:De eerste en de laatste foto vind ik mooi. De anderen, zijn op zich niet slecht, maar voegen naar mijn idee weinig aan de serie toe.
Durf te kiezen.
Hoi Pancaran's,Pancaran's schreef:Het ballonvaartseizoen is weer volop bezig en dus kwamen er zondag wat ballonnen over. Ik heb al eerder platen van deze mooie luchtvaarttuigen geschoten en wilde nu iets anders. Wat heb ik gedaan, gewoon ze achterna gereden met de auto. Ook de landing gefotografeerd, maar dat was niet zo spectaculair. Wel een paar platen kunnen schiten waarbij één ballon heel laag langs vloog. Nou laat maar horen wat jullie er van vinden.
1.
2.
3. Speciaal voor Wouter
4. Hier expres een stukje lantaarnpaal erop laten staan om aan te geven hoe laag de ballon vloog.
5.
groet,
Irwan