Nieuwe sectie gestart

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Nieuwe sectie gestart

Bericht door Patrick » wo jun 18 2008 12:36 am

Hallo NCN forum bezoekers,

In overleg met Onno en Roel heb ik een nieuwe sectie in het leven geroepen: "Tips betreffende fotolocaties en komende evenementen".

Hierin kunnen jullie elkaar tips geven over interessante plekjes om te fotograferen en komende evenementen. Met de nadruk op komende; evenementen die geweest zijn horen onder het kopje "Presentatie foto's en fotolocaties" gepresenteerd te worden.

Opmerkingen of aanmerkingen zijn als altijd welkom als PB aan ondergetekende, Roel of Onno.

Ik heb persoonlijk goede hoop dat dit een van de interessantste secties gaat worden!

Heren/dames: graag alleen reakties op de nieuwe sectie hier plaatsen. Tips die je hebt graag in een eigen draadje zetten!
Laatst gewijzigd door Patrick op vr sep 05 2008 1:33 am, 5 keer totaal gewijzigd.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Robin

Bericht door Robin » wo jun 18 2008 8:08 am

Erg goed idee !!

Als de mensen gaan posten tenminste :lol:

Had afgelopen weekend het grimefestival in Gorichem gemist en dacht toen ook al van "jammer dat niemand gepost had op het forum"

En nu hebben we er een plekje voor 8)

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » wo jun 18 2008 8:20 am

Inderdaad, perfect idee.
Het "Meta de Vries"-hoekje van het forum! :mrgreen:
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

rbojanssen

Bericht door rbojanssen » wo jun 18 2008 8:55 am

Ik heb er net een topic gestart. Misschien handig om nog aan te geven of het om een interessant plekje gaat of om een evenement. Ik heb er nu (locatie) bijgezet in de titel.

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » wo jun 18 2008 9:35 am

ja meta devries..ppff oude tijden herleven...of is het er nog ??
inderdaad een goed initiatief.

Arend

Frederix

Bericht door Frederix » wo jun 18 2008 11:17 am

Arend-ho schreef:ja meta devries..ppff oude tijden herleven...of is het er nog ??
inderdaad een goed initiatief.

Arend
Meta de Vries doet het nog, "Weg in eigen land".

Overigens een prima initiatief.

Ruudje

Bericht door Ruudje » wo jun 18 2008 11:26 am

Ik weetniet of dit al zo gedaan wordt maar misschien een id om in de titel bij het maken van een TIP ff te vermelden wat en de d.d.

bijv.

oldtimerfietsen 12-8-08, te Druten

das makkelijk he! (denk ik)

tja wordt al gedaan eerst lezen Ruudje!! thanks

Rogier

Bericht door Rogier » wo jun 18 2008 11:46 am

Meta wie?

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » wo jun 18 2008 11:47 am

"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » wo jun 18 2008 1:30 pm

Rogier schreef:Meta wie?
metamorfose ! haha....nu maar weer ontopic denk ??

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo jun 18 2008 1:34 pm

Arend-ho schreef:metamorfose ! haha....nu maar weer ontopic denk ??
Dat denk ik ook... :roll:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Ruud H.

Bericht door Ruud H. » di jun 24 2008 8:30 pm

Volgens mij gaat er iets niet goed, want er staan data in die al geweest zijn.
Worden de berichten niet automatisch verwijderd?
Ik heb mijn tip over de luchtmachtdagen zelf moeten verwijderen, die stond er zondag nog in.

P.S. staan leuke tips in.

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » di jun 24 2008 10:25 pm

Er wordt niets verwijderd, en al helemaal niet automatisch. Maar het plan is wel de zaken die geweest zijn van een slotje te voorzien. Was het nog niet van gekomen... :oops:

Frederix

Bericht door Frederix » wo jun 25 2008 5:36 am

PatrickP schreef:Er wordt niets verwijderd, en al helemaal niet automatisch. Maar het plan is wel de zaken die geweest zijn van een slotje te voorzien. Was het nog niet van gekomen... :oops:
Ik was hier al wel bang voor. Als je zo'n prima sectie opent, zou iemenad de "verlopen" topics moeten verwijderen om te voorkomen dat het een onoverzichtelijk geheel wordt. Wellicht zou de TS verplicht moeten worden om zijn topic na het "verlopen" weer te verwijderen.

Dennis71

Bericht door Dennis71 » wo jun 25 2008 9:16 am

Misschien is het ook een idee om de TS de datum in de header te laten plaatsen, om zo heel snel te zien op welke dag hetgeen getipt wordt, valt??

Plaats reactie

Terug naar “Komende evenementen”