Nieuwe sectie gestart
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nieuwe sectie gestart
Hallo NCN forum bezoekers,
In overleg met Onno en Roel heb ik een nieuwe sectie in het leven geroepen: "Tips betreffende fotolocaties en komende evenementen".
Hierin kunnen jullie elkaar tips geven over interessante plekjes om te fotograferen en komende evenementen. Met de nadruk op komende; evenementen die geweest zijn horen onder het kopje "Presentatie foto's en fotolocaties" gepresenteerd te worden.
Opmerkingen of aanmerkingen zijn als altijd welkom als PB aan ondergetekende, Roel of Onno.
Ik heb persoonlijk goede hoop dat dit een van de interessantste secties gaat worden!
Heren/dames: graag alleen reakties op de nieuwe sectie hier plaatsen. Tips die je hebt graag in een eigen draadje zetten!
In overleg met Onno en Roel heb ik een nieuwe sectie in het leven geroepen: "Tips betreffende fotolocaties en komende evenementen".
Hierin kunnen jullie elkaar tips geven over interessante plekjes om te fotograferen en komende evenementen. Met de nadruk op komende; evenementen die geweest zijn horen onder het kopje "Presentatie foto's en fotolocaties" gepresenteerd te worden.
Opmerkingen of aanmerkingen zijn als altijd welkom als PB aan ondergetekende, Roel of Onno.
Ik heb persoonlijk goede hoop dat dit een van de interessantste secties gaat worden!
Heren/dames: graag alleen reakties op de nieuwe sectie hier plaatsen. Tips die je hebt graag in een eigen draadje zetten!
Laatst gewijzigd door Patrick op vr sep 05 2008 1:33 am, 5 keer totaal gewijzigd.
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
Ik was hier al wel bang voor. Als je zo'n prima sectie opent, zou iemenad de "verlopen" topics moeten verwijderen om te voorkomen dat het een onoverzichtelijk geheel wordt. Wellicht zou de TS verplicht moeten worden om zijn topic na het "verlopen" weer te verwijderen.PatrickP schreef:Er wordt niets verwijderd, en al helemaal niet automatisch. Maar het plan is wel de zaken die geweest zijn van een slotje te voorzien. Was het nog niet van gekomen...