Ach mensen.... zoek gewoon eens op internet: "stukje amerika kopen". Lost alle problemen op i.v.m. import.
Ik doe dat samen met iemand. Hij importeert al zijn golfspullen, ik mijn apparatuur en alle andere technische zaken. Zal nu tegen de 40-50 pakketten zijn die op die manier gekocht zijn, nooit problemen mee gehad.
Volgend jaar naar de USA
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Heel apart advies!nikonuts schreef:Vergeet niet een europ.stekker van hier mee te nemen voor de oplader en geef de us stekker met iemand anders mee. Even naar het oplaadsnoertje kijken is de snelste controle voor de douane of het een us camera is.
Ik neem juist altijd mijn US stekker/oplaadsnoer mee als ik naar Amerika ga, zodat ik mijn NL oplader kan gebruiken om daar mijn NL camera/batterij op te laden.

Denk wel dat ik dat die douanejongens kan uitleggen.
Natuurlijk zijn die hier wel te koop, kijk oa op http://nl.rs-online.com/web/home.html. Bovendien neem ik altijd een snoertje mee want adapters passen niet altijd ivm ruimtegebrek.
Wat pas echt vervelend is van veel spullen die gemaakt zijn voor de amerikaanse markt, is dat ze met adapters werken met aangegoten stekkers. Zo kun je dus niet even snel het snoertje wisselen.
De lader van mijn Kanon heeft dat bijvoorbeeld, maar ja, de camera was 50% goedkoper in Florida :mrgreen:
Wat pas echt vervelend is van veel spullen die gemaakt zijn voor de amerikaanse markt, is dat ze met adapters werken met aangegoten stekkers. Zo kun je dus niet even snel het snoertje wisselen.
De lader van mijn Kanon heeft dat bijvoorbeeld, maar ja, de camera was 50% goedkoper in Florida :mrgreen: