drieluikje
- Antoinette
- Forumlid

- Contacteer:
drieluikje
Weet niet 100% zeker of ie nou helemaal symetrisch is, maar ik vond hem in elk geval mooi genoeg om af te laten drukken
Wel los want anders vrees ik dat ik een lijst moet laten maken

Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
-
Woudschim
Volgens mij is de witte ruimte rechts kleiner dan links.
Verder vind het erg mooie zwartwit omzettingen, mooie beelden! Zeker waard om aan de muur te hebben hangen!
Vooral foto 1 en 2 spreken me aan, deze hebben allebei een mooie scherptediepte, 3 vind ik wat minder omdat het blad in het midden ligt.
Verder vind het erg mooie zwartwit omzettingen, mooie beelden! Zeker waard om aan de muur te hebben hangen!
Vooral foto 1 en 2 spreken me aan, deze hebben allebei een mooie scherptediepte, 3 vind ik wat minder omdat het blad in het midden ligt.
-
Frederix
Re: drieluikje
Gaaf drieluikje Antoinette. Het wit rechts is inderdaad wat smaller als links. Kun je het drieluikje niet in een passepartout doen? Dan kun je dit verschil opvangen. Hoe groot heb je hem laten afdrukken?Antoinette schreef:Weet niet 100% zeker of ie nou helemaal symetrisch is, maar ik vond hem in elk geval mooi genoeg om af te laten drukkenWel los want anders vrees ik dat ik een lijst moet laten maken
![]()
- Léon Obers
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
-
H.M.
- Antoinette
- Forumlid

- Contacteer:
Re: drieluikje
Ik meen 10-18 en ik ga daar inderdaad gewoon een lijstje met passepartout bij zoekenFrederix schreef:Gaaf drieluikje Antoinette. Het wit rechts is inderdaad wat smaller als links. Kun je het drieluikje niet in een passepartout doen? Dan kun je dit verschil opvangen. Hoe groot heb je hem laten afdrukken?Antoinette schreef:Weet niet 100% zeker of ie nou helemaal symetrisch is, maar ik vond hem in elk geval mooi genoeg om af te laten drukkenWel los want anders vrees ik dat ik een lijst moet laten maken
![]()
Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
-
Nosomoho
- Antoinette
- Forumlid

- Contacteer:
Dank jeNosomoho schreef:Net zo mooi als die stralende lach van je avatar! ik denk dat deze ook best een stukje groter mogen dan 10 x 18!
Durfde de foto's eigenlijk niet groter te doen uit angst dat ik dan geen lijst kan vinden waar ze alledrie inpassen. Bovendien was het afdrukken op zich ook best prijzig en wil ik eerst eens kijken hoe de kwaliteit van deze "vakprints" zijn
Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
-
Nosomoho
- TriGGeR
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Super mooi zo'n drieluik !
Goed gedaan !
W.
Goed gedaan !
W.
Nikon D610 / Nikon SB 700 / Sigma 105 mm. macro f2.8 DG / Nikkor 35 mm. f1.8 / Nikorr 24-70 2.8 /
Nikkor 50 mm. f1.8 G / Nikkor 70-300 mm / filters e.d.
http://wijnand.smugmug.com/
Nikkor 50 mm. f1.8 G / Nikkor 70-300 mm / filters e.d.
http://wijnand.smugmug.com/
-
Quinty