Gaaf drieluikje Antoinette. Het wit rechts is inderdaad wat smaller als links. Kun je het drieluikje niet in een passepartout doen? Dan kun je dit verschil opvangen. Hoe groot heb je hem laten afdrukken?Antoinette schreef:Weet niet 100% zeker of ie nou helemaal symetrisch is, maar ik vond hem in elk geval mooi genoeg om af te laten drukkenWel los want anders vrees ik dat ik een lijst moet laten maken
![]()
Ik meen 10-18 en ik ga daar inderdaad gewoon een lijstje met passepartout bij zoekenFrederix schreef:Gaaf drieluikje Antoinette. Het wit rechts is inderdaad wat smaller als links. Kun je het drieluikje niet in een passepartout doen? Dan kun je dit verschil opvangen. Hoe groot heb je hem laten afdrukken?Antoinette schreef:Weet niet 100% zeker of ie nou helemaal symetrisch is, maar ik vond hem in elk geval mooi genoeg om af te laten drukkenWel los want anders vrees ik dat ik een lijst moet laten maken
![]()
Dank jeNosomoho schreef:Net zo mooi als die stralende lach van je avatar! ik denk dat deze ook best een stukje groter mogen dan 10 x 18!