Alkmaar Meeting: zondag 27 juli Programma bekend!!!

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
johan_s

Zondag trein naar Alkmaar

Bericht door johan_s » vr jul 25 2008 11:47 am

Hallo,

Zover heb begrepen gaan er meer mensen zondag vanuit Utrecht met de trein naar Alkmaar. Misschien is het een idee om rond 08:30 op het station op een bepaalde plaats (bijvoorbeeld voor de stationsrestauratie)af te spreken, zodat wij samen kunnen reizen ?

Ok, laat maar even weten,

Tot zondag,

Groet, Johan

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » vr jul 25 2008 11:48 am

Je zou rondom de Boomkampstraat (woon ik ook vlakbij) kunnen parkeren, is 10 minuutjes lopen van het Canadaplein. LET OP! Hoe dichter bij het centrum, hoe groter de kans dat je in een straat beland waar je dus een parkeervergunning moet hebben. Maar dat zie je snel genoeg, en anders na terugkomst aan het gele briefje onder je ruitenwisser :-)

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Rogier

Bericht door Rogier » vr jul 25 2008 12:04 pm

Ik verwacht eigenlijk dat er op zondagmorgen wel voldoende plaats zal zijn in de Vestgarage.

Zal ik anders langs het station fietsen om de treiners op te halen?

Rogier

Bericht door Rogier » vr jul 25 2008 12:07 pm

Ah, ik had nog niet gezien dat de wens was om gratis te parkeren....

In het centrum zal dat wat lastiger worden ben ik bang. Eventueel zou je naar station Alkmaar Noord kunnen rijden en vanaf daar de trein of bus pakken naar de stad. Laat even weten als je dat van plan bent, ik woon praktisch naast het station Alkmaar Noord.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr jul 25 2008 12:07 pm

De buurt die Noogle noemt lijkt me prima; is zeker niet te ver. Maar 3,90 voor de hele dag lijkt me ook te doen. Ik zie het zondag wel. Zondag is trouwens sowieso een dag dat parkeren meestal beter te doen is. Ik bedenk me trouwens, is het geen gratis parkeren op zondag bij de Noorderstraat of het Huiswaarderplain? Niet dat ik de omgeving daar ken trouwens, ik was er toevallig voor het eerst van m'n leven afgelopen dinsdagavond.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » vr jul 25 2008 12:57 pm

Ik heb geen idee Patrick, heb geen auto dus ben eigenlijk ook niet op de hoogte hiervan...

http://www.alkmaar.nl/gemeente/webcms/s ... 5287.shtml

Wellicht staat daar iets tussen

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

MartijnM
Clublid
Clublid

Bericht door MartijnM » vr jul 25 2008 5:27 pm

Hoi Michael & Rogier,

Als er nog plaats is, zou ik ook willen meedoen aan deze stadswandeling (met lunch). Ik had eerst een andere afspraak, maar die gaat niet door...

Ik hoor graag van jullie!

Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » vr jul 25 2008 11:26 pm

Natuurlijk ben je welkom!

Ik zet je erbij!

Grtz,

Michael

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » za jul 26 2008 8:48 am

Goedenmorgen,

Gisteren alles afgerond voor de lunch, de kosten komen op € 10 per persoon, hoop dat dit voor iedereen acceptabel is :-)
We hebben een leuke club bij elkaar voor morgen, ik zie er onwijs naar uit om jullie persoonlijk te ontmoeten. Mochten er nog vragen zijn, stuur gewoon een PB of bel mij of Rogier, jullie hebben onze nummers als het goed is!

Groet,

Michael

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » za jul 26 2008 10:13 am

noogle schreef:Gisteren alles afgerond voor de lunch, de kosten komen op € 10 per persoon, hoop dat dit voor iedereen acceptabel is :-)
Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat we ervoor krijgen, maar op zich klinkt het prima! :P
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Rogier

Bericht door Rogier » za jul 26 2008 11:07 am

Ik zal vanaf 09:45 op Alkmaar Centraal staan om de mensen die met de trein komen op te vangen. Ik ga aan de voorkant van het station staan, tegenover de Burgerking. Ben te herkennen aan een Crumpler rugzak die ooit wit is geweest met een statief er aan :wink:

wil
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door wil » za jul 26 2008 12:14 pm

Ik heb op mijn laatste vakantiedag plotseling andere verplichtingen met mijn familie. Zal dus niet aanwezig zijn in Alkmaar.

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » za jul 26 2008 8:59 pm

Ik moet ook helaas afzeggen. Onverwachts invallen met werken, zieke en vakantie gangers. Jammer want ik had graag meegegaan..
NAS Buikpijn

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » za jul 26 2008 9:06 pm

Hoi Wil en Nicole,

Jammer inderdaad dat jullie er niet bij kunnen zijn. Volgende keer beter!

Groet,

Michael

evertfoto

Bericht door evertfoto » za jul 26 2008 10:06 pm

PatrickP schreef:Het ziet er goed uit. Meer dan 90% zeker dat TomT en ik erbij zijn. Zet ons maar op de lijst voor het hele programma.

Waar kan ik trouwens voor niets m'n auto parkeren? Ik heb iets tegen betaald parkeren in het algemeen (tegenstrijdige belangen t.o.v. mijn NAS). Ik wil best een stuk lopen, dat is geen probleem.
Iets aan de late kant, wellicht.
Maar volgens mij kun je gratis parkeren in Overstad. Dit ligt aan de andere kant van het Noord-Hollandskanaal en er zijn diverse parkeermogelijkheden.

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”