Is de 70-300 geschikt voor race sport fotografie?
Is de 70-300 geschikt voor race sport fotografie?
Hallo
Ben beginnend, maar heb toch een brandende vraag. Heb nu D80 met 18-70. Perfect, maar wil een (tele) zoomlens. Dacht eerst dat de 18-200 een mooie oplossing voor me zou zijn, maar daar lees ik toch wat mindere berichten over.
Ik zoek een zoomlens geschikt voor vakantie (landschappen) en fotografie van motor en auto races.
Wie kan me van tips voorzien van een goede lens en/of de 70-300 daarvoor geschikt is.
Alvast vriendelijk bedankt.
Gr Rene
Ben beginnend, maar heb toch een brandende vraag. Heb nu D80 met 18-70. Perfect, maar wil een (tele) zoomlens. Dacht eerst dat de 18-200 een mooie oplossing voor me zou zijn, maar daar lees ik toch wat mindere berichten over.
Ik zoek een zoomlens geschikt voor vakantie (landschappen) en fotografie van motor en auto races.
Wie kan me van tips voorzien van een goede lens en/of de 70-300 daarvoor geschikt is.
Alvast vriendelijk bedankt.
Gr Rene
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb sportfoto's gezien (motor) van 70-300 en die zien er goed uit.
Dus daar zul je genoeg aan hebben als je redelijk vooraan zit.
Als je 'm koopt zou ik (vooral met voertuigensport) de VR versie kiezen.
Hij is wat zwaarder en met bewegende voertuigen heb je al snel de neiging om te wiebelen.
Dus daar zul je genoeg aan hebben als je redelijk vooraan zit.
Als je 'm koopt zou ik (vooral met voertuigensport) de VR versie kiezen.
Hij is wat zwaarder en met bewegende voertuigen heb je al snel de neiging om te wiebelen.
"Imagination is far more important than knowledge"
800 euro meercvdl schreef:Hoi Rene,
De 70-300mm VR is een topper voor zijn prijs, als je beter wild dan zal je moeten denken aan zo'n 800 € meer.
De aansluiting op je 18-70mm is ook perfect, dat met je D80 kan niet meer fout gaan.
Veel foto plezier, Cees.

http://www.topdeals.nl/catalog/product_ ... ts_id=1945
heb de fotowinkel gebeld en er zijn er met en zonder motor heb hem nu laten reserveren met motor voor 180 eurodragon2 schreef:Of dat een mooie lens is daar verschillen de meningen wat overAls ie een nikon mount heeft past ie wel op een D40 maar dan heb je uiteraard geen autofocus want er zit geen motor in die lens.
Angeliek