Beste Frederix,Frederix schreef:Hoi rbojanssen,rbojanssen schreef:Beetje meer opbouwende kritiek zou leuk zijn. Blijkbaar heb ik een website gemaakt die OF heel erg mooi gevonden wordt OF juist helemaal niet. En door de meerderheid hier dus blijkbaar niet. Wat de manier van foto's betreft kan ik goed begrijpen dat het voor veel mensen niet mooi gevonden wordt. Ik heb een nieuwe post erbij gezet waarbij de foto's wat rustiger gepresenteerd worden. Gekke is dat ik over de opbouw van de website van diverse (ook professionele) mensen niks dat complimenten krijg. Wat is jou probleem met de website als ik vragen mag? Misschien dat ik wat meer voor een "standaard" website moet gaan om iedereen tevreden te stellen.GdP schreef:Jammer rbojansen. Irritante website met matige foto's.
Kun je wel tegen opbouwende kritiek? Gezien jouw reactie vraag ik mij dat af. In ieder geval is jouw website nu beter te bekijken. Het lijkt mij dat als je foto's op een website zet, dat het belangrijkste is dat je deze ook goed kan bekijken. Met steeds kantelende foto's is dat -volgens mij althans- niet mogelijk. Maar als je vindt dat kantelende foto's wél leuk zijn, dan doe je dat toch lekker? Het jouw website en alleen jij bepaalt hoe die site van jou er uit ziet. Het is aan de bezoeker om te bepalen of hij/zij jouw site de moeite van het bezoeken waard vindt.
Heb je dat scriptje van die kantelende foto's trouwens zelf geschreven of is dat een standaard scriptje dat je ergens op Internet heb gevonden?
Typisch een reactie van iemand die zich op zijn *** voelt getrapt.rbojanssen schreef: Zou je volgende keer s.v.p. mijn naam wel goed willen schrijven.![]()
Kinderachtig hoor . . .
Door jouw reactie voel ik me idd wel een beetje op mijn *** getrapt. Dat zal ik eerlijk toegeven. Ik meen juist door een nieuwe galerij erbij te zetten aan te geven dat ik wel degelijk iets met kritiek doe. Ik vraag GdP om wat meer uitleg omdat zijn manier van kritiek leveren geen enkel nut heeft. Als ik kritiek krijg heb ik natuurlijk wel opbouwende kritiek nodig zodat ik ook weet WAT ik moet veranderen. Ik heb absoluut (misschien bedoel je dat met dat ik me op mijn *** getrapt voel) een hekel aan mensen alleen maar iets roepen zonder er bij te zetten waarom ze dat vinden (wat is anders het nut van zo een bericht?).
Ik zou graag van GdP horen wat er nu zo irritant is aan mijn website? Werkt het bij hem niet goed, vloeken de kleuren, etc etc? Ik heb voor het lanceren van mijn website aan veel mensen gevraagd wat ze er van vonden en heb er ook heel wat commentaar op gekregen. Veel van dat commentaar zit in de huidige versie verwerkt.
Misschien moet ik ook erbij vermelden dat ik de website gemaakt heb voor mensen die al een tijdje foto's van mij kopen. Dat zijn allemaal mensen met niet zo heel veel ervaring en zij vinden de opbouw van de site erg logisch en prettig werken. Ik had van sommige mensen idd al eens gehoord dat de manier van foto's presenteren niet zo mooi was. Daarom ben ik ook zoekende en probeer ik ook dingen uit.
En wat mijn naam betreft: lees eens de hele post, je ziet dat mijn naam 3-4 keer verkeerd geschreven wordt. En ik val daar idd over.
//Edit aanvulling: ik zie dat ik vergeten was jouw vraag over het script te beantwoorden. Het is een script dat ik op internet gekocht heb, het zijn een 5-tal viewers. Zie ook de link bij de galerij.