Tering wat ben jij een ontzettend zielige vent.
Rbojansen dit soort woorden wil ik hier liever niet lezen.
Let op je articulatie.
Selcuk.
Ik let op mijn articulatie, jij op hoe je een naam schrijft (tis al de op 1 of 2 na meest voorkomende naam in NL, ik zou toch verwachten...selcuk schreef:Tering wat ben jij een ontzettend zielige vent.
Rbojansen dit soort woorden wil ik hier liever niet lezen.
Let op je articulatie.
Selcuk.
Misschien is wordpress (programma waar ik de site mee gemaakt heb) ook wat voor jou? Neem maar eens een kijkje op wordpress.orggraaf35 schreef:Ach. Ik ben gek op kritiek.
Leveren dan wel te verstaan. (nee hoor, krijgen kan ook leuk zijn)
En een groot verhaal vraagt vaak om een groot antwoord.
Overigens is mijn website zeer eenvoudig van opzet, en kan mijn fotopresentatie ook wel een opknapbeurt krijen. Randje of een aparte HTML met een donkere achtergrond.
Maar andermans "fouten" ziet men eenmaal eerder
Dat had ik ook en daardoor heb ik maar een foto bekeken en dat vind ik best wel jammer want ik heb zelf honden en kijk graag naar hondenfoto`s.Ik werd een beetje misselijk van het gedraai van de hondenfoto's. En dan bedoel ik dus letterlijk! Het kantelende beeld geeft je ogen een prikkel dat je omvalt. Terwijl je evenwichtsorgaan dat niet aangeeft. Kortom...... wagenziekte. Heb ik overigens met de auto geen last van. Ik weet zeker dat meerdere mensen daar last van zullen hebben. Behalve de doorgewinterde gamer... die weet niet beter.
Heb gekeken en geprobeerd, maar het loopt blijkbaar ergens vast. Misschien nog instellingen onder de knie krijgen...rbojanssen schreef:Misschien is wordpress (programma waar ik de site mee gemaakt heb) ook wat voor jou? Neem maar eens een kijkje op wordpress.org
Echt interessante foto's. Als hondenliefhebber zie je iets gebeuren tussen die twee zo verschillende vierpoters. Hier gaat het volgens mij niet om de absolute kwaliteit van de foto, maar om de registratie van een gebeurtenis. En dat is één van de belangrijkste functies van fotografie.rbojanssen schreef:Afgelopen woensdag de nieuwe hond van mijn zus op visite gehad. Hij is net 9 weken oud en ik moest babysitten. Niks speciaals zou je zeggen...... maar ik heb ook een hond..... zie het "contrast" tussen de 2. Heb wat foto's op mijn website gezet.
Lief eh !!