Nikon 300mm f2.8 VS Sigma 300mm f2.8
Nou ik heb de lens van het weekend opgehaald alleen wil het weer niet meewerken, waardoor ik mijn sluitertijden niet lager krijg, of ik moet met iso 1000 plus gaan werken, maar het gewicht vind ik best meevallen. In vergelijking met de af-s scheelt het maar 300 gram. Ik hoop op een beetje zonnig weer komend weekend, want dan kan ik het bos weer in. Weet trouwens iemand hoe ik aan de gebruikers handleiding van deze lens kan komen??? grt Ed[/img]
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Er staat vandaag wel een 200mm f2.0 ed lens te koop op marktplaats...[/quote]Edje schreef:Heeft iemand misschien een AFS VR 200 f/2.0G voor mij in de aanbieding..?
daar heb ik een bod op staan van 175 euro.
Vraag me af waar de persoon die 500 en 600 euro heeft geboden vandaan komt.
Laat me raden: hij zit voor zijn werk in surimaribo en maakt het geld over met money transfer.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
Ik ben er trouwens achter dat als je je spiegel voorontspand je nog wat scherpere foto's krijgt, een object dichter dan 10m is idd moeilijk scherp te krijgen omdat je toch een waas eromheen krijgt dan. Ik heb tot nog toe bijna alleen uit de hand geschoten, maar als het object verder weg is krijg je toch de foto goed scherp.