Kosovo

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Plaats reactie
sofa2007
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Kosovo

Bericht door sofa2007 » do sep 04 2008 11:31 pm

Poosje geleden al eens gemeld dat ik met een fotoreis naar Noorwegen zou gaan maar dat ie helaas niet doorgaat. We zijn nu bezig met een paar mensen binnen de fotoclub een fotoreis naar Kosovo te organiseren. Iemand van de club komt daar vandaan dus dat scheelt, ook ter plaatse. Hij kent de weg, spreekt de taal etc etc. We gaan begin oktober. Lijkt me zeer bizonder foto's te maken in het jongste land van Europa. Los daarvan schijnt de natuur er prachtig te zijn en het lijkt me dat dat ook mooie portretten oplevert. Kan vast ook een leuk reisverhaal opleveren voor een reismagazine. Zou zoiets te verkopen als ik een mooie fotoreportage maak en er een mooi reisverhaal bij schrijf?

Willem

ALE
Clublid
Clublid

Re: Kosovo

Bericht door ALE » vr sep 05 2008 12:00 am

sofa2007 schreef:Zou zoiets te verkopen zijn als ik een mooie fotoreportage maak en er een mooi reisverhaal bij schrijf?
In principe is alles te verkopen, zeker als het er goed uitziet. Waarom denk je dat zo'n reportage niet te verkopen zou zijn ?

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

sofa2007
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Kosovo

Bericht door sofa2007 » vr sep 05 2008 2:25 pm

ALE schreef:
sofa2007 schreef:Zou zoiets te verkopen zijn als ik een mooie fotoreportage maak en er een mooi reisverhaal bij schrijf?
In principe is alles te verkopen, zeker als het er goed uitziet. Waarom denk je dat zo'n reportage niet te verkopen zou zijn ?
Geen idee, geen ervaring mee.

Willem

GdP

Bericht door GdP » di sep 16 2008 11:43 pm

Als er genoeg spanning in zit misschien wel. :)

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”