Poosje geleden al eens gemeld dat ik met een fotoreis naar Noorwegen zou gaan maar dat ie helaas niet doorgaat. We zijn nu bezig met een paar mensen binnen de fotoclub een fotoreis naar Kosovo te organiseren. Iemand van de club komt daar vandaan dus dat scheelt, ook ter plaatse. Hij kent de weg, spreekt de taal etc etc. We gaan begin oktober. Lijkt me zeer bizonder foto's te maken in het jongste land van Europa. Los daarvan schijnt de natuur er prachtig te zijn en het lijkt me dat dat ook mooie portretten oplevert. Kan vast ook een leuk reisverhaal opleveren voor een reismagazine. Zou zoiets te verkopen als ik een mooie fotoreportage maak en er een mooi reisverhaal bij schrijf?
Willem
Kosovo
Re: Kosovo
In principe is alles te verkopen, zeker als het er goed uitziet. Waarom denk je dat zo'n reportage niet te verkopen zou zijn ?sofa2007 schreef:Zou zoiets te verkopen zijn als ik een mooie fotoreportage maak en er een mooi reisverhaal bij schrijf?
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- sofa2007
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Kosovo
Geen idee, geen ervaring mee.ALE schreef:In principe is alles te verkopen, zeker als het er goed uitziet. Waarom denk je dat zo'n reportage niet te verkopen zou zijn ?sofa2007 schreef:Zou zoiets te verkopen zijn als ik een mooie fotoreportage maak en er een mooi reisverhaal bij schrijf?
Willem