Een pijnlijk moment tijdens de vakantie, laatste update
Vandaag hebben we de laatste brief ontvangen met daarin het bedrag van de vergoeding, en schrik niet, de dagwaarde is geschat op 175,00 Euro. Inclusief wat extra kosten die we hadden gemaakt is het bedrag iets boven de 200 Euro uitgekomen, het is de moeite waard geweest en ben blij dat ik 'm niet zomaar heb weggegooid!
Re: Een pijnlijk moment tijdens de vakantie, laatste update
Ik kan niets anders zeggen dan...
"Niet geschoten is altijd mis"

"Niet geschoten is altijd mis"

- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re:
Als ie total-loss is wel. Dan regelen zij de verkoop van het wrak.joepert schreef: Ik vind het maar raar. Stel dat je de lens voor het bedrag dat je straks terugkrijgt kunt laten repareren? Dan kan dat dus niet meer.
Als iemand een deuk in je auto rijdt hoef je toch ook je auto niet aan de verzekeringsmaatschappij te geven? Of begrijp ik nu iets niet goed?
Ik heb zojuist een prijsopgave ontvangen van Nikon Beverwijk, de totale kosten zouden uit vallen op 397,00 euro. Ik ga direct m'n verzekering ervan op de hoogte stellen om te kijken of ze alles vergoeden. Ik neem aan van wel, want ik heb drie verzekeringen lopen.
Vandaag opnieuw bericht gehad van Nikon Beverwijk, de lens wordt morgen thuis afgleverd. Dat noem ik nou eens service, zonnekap is gemaakt en het zoommechanisme is vervangen. De verzekering heeft alles vergoed 

- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Zo dat is helemaal goed gekomen, gelukkig voor je.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Re:
En die verzekeringsmaatschappijen maar zeuren dat mensen altijd dingen claimen die helemaal niet gestolen/verloren zijn... Als je het helemaal eerlijk speelt, schieten ze zichzelf ook nog in de voet.Miss Nikon schreef:Vandaag hebben we de laatste brief ontvangen met daarin het bedrag van de vergoeding, en schrik niet, de dagwaarde is geschat op 175,00 Euro. Inclusief wat extra kosten die we hadden gemaakt is het bedrag iets boven de 200 Euro uitgekomen, het is de moeite waard geweest en ben blij dat ik 'm niet zomaar heb weggegooid!
Ik gun het je van harte, maar als je ziet hoe hoog sommige premies zijn dan valt er voor zo'n maatschappij (en dan uiteindelijk ook voor de klanten) toch wel wat winst te halen als ze beter in staat zijn om de dagwaarde van zo'n lens te beoordelen...