Behalve in portretstand lijkt mij dan...chip54 schreef:Je kunt met een SB400 ook via het plafond flitsen, gewoon naar boven richten. Je kunt alleen niet zijwaarts flitsen. Leuke en eenvoudige flitser.
flitser sb 400
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re:
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: flitser sb 400
Dat klopt, dan doe je het maar via de muur..... 

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Niet echt hetzelfde effect natuurlijk... Een wat donkerder hals is iets anders dan een onverlichte zijde van iemands hoofd!chip54 schreef:Dat klopt, dan doe je het maar via de muur.....
Uiteindelijk gekozen voor de nikon sb 400. Kon er tweedehands aankomen voor een gunstige prijs. M.i. voldoet ie prima voor huiskamergebruik. Met de bestaande huiskamer verlichting altijd te lange sluitertijden, met deze flitser is dat opgelost. Wellicht biedt de sb 400 voor veeleisende fotograven ( bij bv grote ruimtes) te weinig, maar de amateur die zich richt op de betere familiekiek is naar mijn mening prima af met deze flitser.
Gefeliciteerd met je aanschaf. Vlak niet uit dat je dit flitsertje ook perfect als invulflits kan gebruiken in de buitenlucht. Ik heb 2 weken geleden de SB400 hiervoor ingezet tijdens een strandbezoek in Zandvoort. Werkt uitstekend.
Groet en geniet van je nieuwe aanwinst,
ALE
Groet en geniet van je nieuwe aanwinst,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters