Een microvezeldoekje, de Giotto blaaspeer en heb ook zo'n lenspen bij me.
Groeten, Gino

Dit is de essentie van deze vraag. Waarom weten we niet wat goed is? Wat zegt Nikon hierover? Iemand schijnt "gehoord" te hebben dat ze zelf alcohol gebruiken. Dat moet toch bekend zijn of worden gemaakt...GuyVerschuere schreef:Zal dus wel goed zijn, denk ik...
Ik schreef al aan het begin dat ik ze gebeld heb. Dus niet "schijnt gehoord"...alsof het een gerucht zou zijn.Patrick schreef:... Iemand schijnt "gehoord" te hebben dat ze zelf alcohol gebruiken. Dat moet toch bekend zijn of worden gemaakt...
Marten schreef:Ik heb eens gebeld naar Beverwijk om te vragen of ze iets hadden. Dit i.v.m. de 14-24.
Het antwoord was dat ze alcohol gebruiken.
Wat ook heel goed schijnt te werken is hijgen ná hevige alcoholinnamePatrick schreef:Eventueel hijg ik even tegen het glas aan voor wat extra schoonmaakkracht.
Duidelijk. En hoe gebruiken ze dat? Doekje? Tissue? Onderdompelen?Marten schreef:Ik schreef al aan het begin dat ik ze gebeld heb. Dus niet "schijnt gehoord"...alsof het een gerucht zou zijn.Patrick schreef:... Iemand schijnt "gehoord" te hebben dat ze zelf alcohol gebruiken. Dat moet toch bekend zijn of worden gemaakt...
Het antwoord was duidelijk:
Beverwijk gebruikt zelf alcohol
Marten schreef:Ik heb eens gebeld naar Beverwijk om te vragen of ze iets hadden. Dit i.v.m. de 14-24.
Het antwoord was dat ze alcohol gebruiken.
Beverwijk: 09001-225564 | 0,45 Euro/MinPatrick schreef:Duidelijk. En hoe gebruiken ze dat? Doekje? Tissue? Onderdompelen?
Volgens Skippy moet je eerst stevig gaan drinken en dan je adem over je lens verspreidenRobin schreef:Ben blij dat dit topic gestart is.
Heb op vakantie de vergissing begaan zo'n nat brillenpoetsdoekje te gebruiken voor het verwijderen van een vet plek (vinger afdruk waarschijnlijk). Wat een ellende zeg.
Beetje flauw. Ik verwacht dit soort informatie gewoon op de website. Ik moet toch maar eens gaan googlen als er niets uit dit draadje komt...Marten schreef:Beverwijk: 09001-225564 | 0,45 Euro/MinPatrick schreef:Duidelijk. En hoe gebruiken ze dat? Doekje? Tissue? Onderdompelen?
Daarom ben ik dit draadje gestartMarten schreef:Kan het niet meer vinden.