Nederlandse handleiding
Nederlandse handleiding
Gisteren ben ik een trotse eigenaar van een AF S 70-300 VR geworden. Nadat ik de lens op m'n D50 had gekoppeld leek mij het verstandig om de handleiding er even bij te nemen. Tot mijn verbazing bleek dat er geen Nederlandse handleiding bij zat. Ik heb de lens van een webwinkel afgenomen. Waarschijnlijk neemt zo'n webwinkel de produkten van een buitenlandse importeur af. Mijn vraag is nu of jullie mij kunnen helpen aan een Nederlandse gebruiksaanwijzing.
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Nederlandse handleiding
Daar is geen NL handleiding van, ga maar voor de Engelse of de Duitse versie die er wel bij zit.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Ik was er al bang voor gezien de info die ik op verschillende sites heb bekeken.
Ik doe maar een beroep op mijn talenkennis voor zover dat mogelijk is.
Roelof, bedankt voor je snelle reactie.
Ik doe maar een beroep op mijn talenkennis voor zover dat mogelijk is.
Roelof, bedankt voor je snelle reactie.
Laatst gewijzigd door VinVis op wo dec 24 2008 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
V,
re: Waarschijnlijk neemt zo'n webwinkel de produkten van een buitenlandse importeur af
Neen, er hoort een acht-talige gebruiksaanwijzing bij te zitten, ongeacht de bron van de lens.
Alleen bij sommige recentere lenzen zit ook een Nederlands deel.
Groeten, Gijs
re: Waarschijnlijk neemt zo'n webwinkel de produkten van een buitenlandse importeur af
Neen, er hoort een acht-talige gebruiksaanwijzing bij te zitten, ongeacht de bron van de lens.
Alleen bij sommige recentere lenzen zit ook een Nederlands deel.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)