Hier is alles zelf in elkaar gezet, zelfs de schaduw en de glinstering in het beeldscherm heb ik gemaakt. Gewoon lekker crea bezig zijn en alles zelf in elkaar aan het zetten... Leuk voor een fotoshow.

waarom? Mij ligt deze toepassinghoek van photoshop niet. Ik vind het te gemaakt. Ik hou van foto's maken en niet van photoshop-pen. ieder z'n eigen passieD. Haaksma schreef:Doe het maar na, verbeter het eens of kom met een ander goed voorbeeld.
Ik ben benieuwd
Ik ben eerlijk en het is zeker niet persoonlijk bedoeld.Ciska schreef:Beste en lieve Mike.
Ik ken best tegen kritiek en kan met sommige opmerkingen best wel wat mee. Maar tot heden toe heb ik jou alleen maar negatieve dingen zien schrijven over wat ik gemaakt heb.
Weet je wat? Laat nou eens zien wat je zelf allemaal maakt met je foto's van trucages in sjop.
Misschien is dat nu eens een goed voornemen voor je om in 2009 eens minder kritiek te geven en ook eens wat te laten zien wat jij maakt in sjop. Zullen we dat eens afspreken?
Succes!
Ciska, je laat leuke mogelijkheden zien van sjop en dat weet ik te waarderen. Lees je stukjes regelmatig en soms leer ik leuke dingen!Ciska schreef:Hier weer een uit mijn overbelaste creative bovenkamer.
Hier is alles zelf in elkaar gezet, zelfs de schaduw en de glinstering in het beeldscherm heb ik gemaakt. Gewoon lekker crea bezig zijn en alles zelf in elkaar aan het zetten... Leuk voor een fotoshow.