Oh, en ik had begrepen dat het nog een erfenis was uit de 2e wereldoorlog ...Riemke schreef:Fotograferen op stations is verboden werd me verteld. Dat heeft te maken met terrorismedreiging.

Oh, en ik had begrepen dat het nog een erfenis was uit de 2e wereldoorlog ...Riemke schreef:Fotograferen op stations is verboden werd me verteld. Dat heeft te maken met terrorismedreiging.
Pancarans schreef:Mooie foto Licaga, in het commentaar van de steunbalk kan ik me wel vinden.
De NS zal van goede huize moeten komen willen ze mij verbieden te fotograferen. Althans verbieden kunnen ze het, maar luisteren zal ik niet doen.
De bevoegdheden van NS personeel reiken niet verder dan het controleren van plaatsbewijzen en schrijven van bonnen daarvoor.
Jammer voor je ..... maar helaas.
De bevoegdheid gaat veel verder dan jij denkt.
Als jij op het station echt zo stoer doet als hier op dit forum, dan zou je best wel eens een groot probleem kunnen krijgen.
Maar .... ik weet zelf helemaal niets van een verbod op het fotograferen (stations, treinen etc.)
Laten ze nou maar zorgen dat de treinen op tijd rijden, zijn ze al druk genoeg mee denk ik zo..............
Dit heeft niets te maken met het Nikonforum, maar dit is je eigen (gefrusteerde ?) mening.
Irwan
Vertel....Badmuts schreef: Jammer voor je ..... maar helaas.
Als jij op het station echt zo stoer doet als hier op dit forum, dan zou je best wel eens een groot probleem kunnen krijgen.
Maar .... ik weet zelf helemaal niets van een verbod op het fotograferen (stations, treinen etc.)
Dennis71 schreef:Vertel....Badmuts schreef: Jammer voor je ..... maar helaas.