Graag jullie commentaar, tips en opmerkingen zijn erg welkom!
1.

2.

3.

4.

5.

Groetjes,
Kim
De eerste foto heb ik inderdaad rond kwart voor acht gemaakt.ALE schreef:Hoi,
Kan je je Exif erbij plaatsen. Ik vind ze behoorlijk donker en vraag me af of dit wel nodig is om dat tijdstip. Deze zijn denk ik tussen 7:45 - 8:30 uur gemaakt ?
Thanks,
ALE
Ik heb foto 4 op het grootste formaat opgeslagen, maar op de een of andere manier lukt het niet om deze foto net zo groot als de andere weer te geven.Snadaa schreef:Hoi,
Aardige platen ik mis alleen de scherpte, is natuurlijk ook moeilijk als het donker wordt. #4 vind ik te krap en mag ook best wat groter gepresenteerd worden zodat hij beter tot zijn recht komt. Kleuren zijn mooi en verlopen ook mooi. Tja als het donker wordt dan is het ook donker...ik zou zeker niet je iso omhoog gooien....experimenteer met diafragma en langere sluitertijden, kijk uit voor bewegingsonscherpte! :mrgreen:
KimV schreef:Ik heb foto 4 op het grootste formaat opgeslagen, maar op de een of andere manier lukt het niet om deze foto net zo groot als de andere weer te geven.Snadaa schreef:Hoi,
Aardige platen ik mis alleen de scherpte, is natuurlijk ook moeilijk als het donker wordt. #4 vind ik te krap en mag ook best wat groter gepresenteerd worden zodat hij beter tot zijn recht komt. Kleuren zijn mooi en verlopen ook mooi. Tja als het donker wordt dan is het ook donker...ik zou zeker niet je iso omhoog gooien....experimenteer met diafragma en langere sluitertijden, kijk uit voor bewegingsonscherpte! :mrgreen:
Tsja, volgende keer zal ik toch maar een statief meenemen en voor een langere sluitertijd kiezen.
Zijn er in deze situatie nog andere manieren om minder donkere foto's te krijgen?