Advies D3 of D3X
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Advies D3 of D3X
Beslissing is genomen. Gisteren de bestelling naar afdeling inkoop. Het wordt de D3 met SB-900 en Sigma Ringflitser, met inruil D2Xs. Hou ik nog geld over van mijn budget.
Voor backup gebruik ik mijn prive D300. Maar ik heb nog nooit een backupcamera nodig gehad. Vandaar dat ik de D2X niet wilde houden. In de praktijk blijft hij dan toch in de kast liggen.

Wat levert die D2Xs nog op, Wil?
Kan me zo voorstellen dat het dusdanig weinig is dat je hem dan toch beter kan houden.
Laat maar weten als de D3 is gearriveerd
Kan me zo voorstellen dat het dusdanig weinig is dat je hem dan toch beter kan houden.

- a90
- Forumlid
Dat dacht ik ook. Wellicht dat ik er ooit nog eentje bijneem voor de crop
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Bij aankoop D3 850,- en bij aankoop D3X 1150,-mikemix schreef:Wat levert die D2Xs nog op, Wil?
Ik besteed het geld liever aan software of iets anders dan dat de camera ongebruikt blijft liggen. Particulier verkopen hebben we slechte ervaringen mee. Dat doet het ziekenhuis nooit meer. We hebben een F4 verkocht aan particulier. (10 jaar dagelijks gebruikt) Na een maand probleem met de sluiter. Werd verwacht dat wij de reparatie gingen betalen.
Alleen s-Color Marx ruilt nog in van de bedrijven waar ik zaken mee mag doen van afd, inkoop. Eyes on Media werkt met een opkoper samen (Abro in Zaandam) en dan krijg je bijna niets voor je spullen. Maar in principe ruilt ook Eyes on Media niet meer in.
Oke, nette prijs als de aankoopprijs concurrerend is met de rest.
Persoonlijk zou ik hem ernaast houden, maar ik snap volledig je punt hoor, Wil.
Laat maar patsen eerdaags
Persoonlijk zou ik hem ernaast houden, maar ik snap volledig je punt hoor, Wil.
Laat maar patsen eerdaags