Als ik de raw viewer van Windows download lukt het mij nog steeds niet Raw D300 files in de verkenner in te lezen. Het programma zelf werkt helemaal niet en krijg de melding "Rendering". Ik ben op zoek naar een patch van Windows waardoor het mogelijk is Windows viewer RAW files van de D300 in te lezen.
Weet iemand de link?
grt
Ilco
Windows XP Raw viewer voor D300
Re: Windows XP Raw viewer voor D300
exifpro....bladerd heerlijk snel door je nefs heen
Arend
Arend
Thx,
Beide geinstalleerd. Remoss ik heb nog een klein probleempje als het de NEF tumb open. Ik krijg dan geen volledig sherm maar de tumb in het midden. Is dit een instelling van Windows?
grt
Ilco
Beide geinstalleerd. Remoss ik heb nog een klein probleempje als het de NEF tumb open. Ik krijg dan geen volledig sherm maar de tumb in het midden. Is dit een instelling van Windows?
grt
Ilco
Ilco schreef:Thx,
grt
Ilco
Ik heb hetzelfde als jij, maar heb daar verder geen aandacht aan besteed, omdat ExifPro (1.07 meest recente versie) het zo goed en snel doet. Daarnaast heeft het prgm nog vele leuke opties, die allemaal even goed en snel werken (GPSinfo, Shutter releases, noem maar op). Ik gebruik het prgm naast Lightroom, juist om zijn snelheid en duidelijkheid. IN LR "even gauw iets opzoeken" is wat anders dan hetzelfde mbv ExifPro.
Naar mijn bescheiden mening een aanrader.
Willem.
kan mij daar dus volledig bij aansluiten...een programma wat "schijnbaar" niet veel mensen kennen.
ik zweer erbij iig
Arend
ik zweer erbij iig
Arend
Ik zit even te bedenken wat je precies bedoeld. Als ik op de thumb in Verkenner dubbelklik opent de NEF in CaptureNX. En als ik met rechts erop klik en "openen met..." kies en aldaar b.v. Windows Fotogalerie dan opent ie netjes in het groot in Windows Fotogalerie.Ilco schreef:Thx,
grt
Ilco
Maar ik gebruik Windows Vista en jij XP begreep ik. Wellicht zit daar een verschil.
En Exifpro kan ik ook voor iedereen aanbevelen