Twee groene ogen staren me aan

Discussies over fotobewerking en archivering
Plaats reactie
Ciska

Twee groene ogen staren me aan

Bericht door Ciska » ma feb 23 2009 11:04 am

Ik was van het weekend bij een zeer goede kennis die 4 poezen heeft... 3 kende ik al (en zij mij ook) maar die 4e was nieuw. Terwijl de andere 3 lekker bij me gingen zitten om gekroelt te worden bleef de 4e toch op afstand, maar wel dat ze me goed in de gaten kon houden en dat gebeurde ook andersom... met mijn D80 legde ik dit even vast.

Afbeelding

Jasmijn die het toch niet helemaal vertrouwde... Wat doet dat mens op mijn terrein met dat grote zwarte ding?

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Twee groene ogen staren me aan

Bericht door Maud » ma feb 23 2009 11:14 am

Ciska,

past deze foto niet beter in dit draadje? http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... lit=poezen
Zie de link niet met fotobewerking en archivering niet namelijk..

Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

Ciska

Bericht door Ciska » ma feb 23 2009 11:24 am

Kijk Maud ik ben super blij met jou, want deze foto is namelijk bewerkt, alleen zo, dat haast niemand het ziet... die gene die het ziet, moet het maar eens opschrijven. Er zit wel degelijk een trucage in. :lol:

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Maud » ma feb 23 2009 11:26 am

Iets met de ogen die gewoon eng gemaakt zijn..
Maar dat haalde ik niet uit je tekst :) dus niemand ging er iets mee doen denk ik hahahaha
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

Ciska

Bericht door Ciska » ma feb 23 2009 11:44 am

Maud... Helemaal goed!
De ogen waren wat dofjes... dus heb ik die eens goed onderhanden genomen. Natuurlijk zeg ik niets dat het een trucage is om het lekker spannend te houden en als mensen het dan niet of haast niet zien, is de trucage geslaagd! En vergeet niet hij staat bij fotobewerking, dus kan je na gaan dat er iets met die foto gebeurd is.... 8)

jpauwels

Bericht door jpauwels » ma feb 23 2009 11:51 am

Ciska schreef:Maud... Helemaal goed!
De ogen waren wat dofjes... dus heb ik die eens goed onderhanden genomen. Natuurlijk zeg ik niets dat het een trucage is om het lekker spannend te houden en als mensen het dan niet of haast niet zien, is de trucage geslaagd! En vergeet niet hij staat bij fotobewerking, dus kan je na gaan dat er iets met die foto gebeurd is.... 8)
Hoe ziet het origineel er dan uit want dat willen we dan natuurlijk wel weten (en zien) :P

Ciska

Bericht door Ciska » ma feb 23 2009 2:18 pm

hier is dan de orginele....

Afbeelding

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » ma feb 23 2009 3:10 pm

Ciska schreef:Maud... Helemaal goed!
het is toch overduidelijk te zien dat de ogen gedaan zijn [ nee toen stond het origineel nog niet ]
je bent tever doorgeschoten in je bewerking naar mijn mening.
vind het dan ook niet mooi. de ogen niet nog de foto.

dat kan beter !

Arend

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”