Jasmijn die het toch niet helemaal vertrouwde... Wat doet dat mens op mijn terrein met dat grote zwarte ding?
Hoe ziet het origineel er dan uit want dat willen we dan natuurlijk wel weten (en zien)Ciska schreef:Maud... Helemaal goed!
De ogen waren wat dofjes... dus heb ik die eens goed onderhanden genomen. Natuurlijk zeg ik niets dat het een trucage is om het lekker spannend te houden en als mensen het dan niet of haast niet zien, is de trucage geslaagd! En vergeet niet hij staat bij fotobewerking, dus kan je na gaan dat er iets met die foto gebeurd is....
het is toch overduidelijk te zien dat de ogen gedaan zijn [ nee toen stond het origineel nog niet ]Ciska schreef:Maud... Helemaal goed!
De ogen waren wat dofjes... dus heb ik die eens goed onderhanden genomen. Natuurlijk zeg ik niets dat het een trucage is om het lekker spannend te houden en als mensen het dan niet of haast niet zien, is de trucage geslaagd! En vergeet niet hij staat bij fotobewerking, dus kan je na gaan dat er iets met die foto gebeurd is....