Ik heb gewacht en gewacht op jouw opmerking Cees.
Mij viel dat juist als eerste op.....
Dus: nog even een rechtgezette en gepimpte en getunede en getonemapte bewerking svp.....
Mijn eerste HDR
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Mijn eerste HDR
click voor mijn foto's op flickr.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik zag het draadje en heb bijna meteen gereageerd....Jolanda schreef:Ik heb gewacht en gewacht op jouw opmerking Cees.
Dus: nog even een rechtgezette en gepimpte en getunede en getonemapte bewerking svp.....

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
chip54 schreef:Ik zag het draadje en heb bijna meteen gereageerd....Jolanda schreef:Ik heb gewacht en gewacht op jouw opmerking Cees.
Niet om je aan te vallen, maar puur uit interesse... waarom zei je dan niks?Jolanda schreef:Ik heb gewacht en gewacht op jouw opmerking Cees.

- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik zie het niet als een aanval hoor!
Waar normaal altijd de eerste reactie op een 'scheve' foto is, zet de foto even recht, kwam die reactie nu niet. Vond ik wel verrassend...
En een reactie: [fluistermode] ik vond de foto niet zo mooi......[fluistermode uit].
Jolanda
Waar normaal altijd de eerste reactie op een 'scheve' foto is, zet de foto even recht, kwam die reactie nu niet. Vond ik wel verrassend...
En een reactie: [fluistermode] ik vond de foto niet zo mooi......[fluistermode uit].
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.