Fotograferen met een Rolleicord is bijna onthaast-fotografie, het werkt ook erg veel anders dan mijn Nikon F100.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13 (later toegevoegd)
Eens! Als ik er een zou moeten kiezen is het die. Kan je daar met die poppen schuiven en hoofdjes draaien en zo? Want het effect kan nog sterker zijn als je alle koppen zou draaien...yoyo schreef:Foto 9
Dat ben ik het met jullie eens. Je mag in principe niet aan de poppen komen. De mensen van Gruppo Corso zijn wel erg behulpzaam, ze zetten poppen weg, verschuiven ze of ze halen bepaalde poppen op als je dat vraagt. Maar dit zijn er best veel en moeilijk bereikbaar. Dat heb ik niet gevraagd.Patrick schreef:Eens! Als ik er een zou moeten kiezen is het die. Kan je daar met die poppen schuiven en hoofdjes draaien en zo? Want het effect kan nog sterker zijn als je alle koppen zou draaien...yoyo schreef:Foto 9
Hoi Riemke,Riemke schreef:Zier er goed uit Fred! Foto 9 is hier inderdaad ook favoriet. Ik zou alleen de twee oranje prijsstickers weghalen.
Ik ben ook wel heel benieuwd naar foto 7Moet toch wel een ernstige overtreding zijn geweest. Foei Fred!
Hoi Riemke,Riemke schreef:Zier er goed uit Fred! Foto 9 is hier inderdaad ook favoriet. Ik zou alleen de twee oranje prijsstickers weghalen.
Ik ben ook wel heel benieuwd naar foto 7Moet toch wel een ernstige overtreding zijn geweest. Foei Fred!