Snadaa schreef:Heb je dat bestandje waar ik naar verwijs overgezet en geen problemen met de engelse versie?
wil schreef:Ik heb het net gedaan, het is seconden werk.
Laden van binary files in D700
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Laden van binary files in D700
Net ook het bestandje overgezet....inderdaad een eitje. Inderdaad wel engels maar dat laat zich weer makkelijk terugzetten. Nu eens uitvogelen waarom deze instellingen zijn gekozen. Leerzaam is dit alles wel, leer mijn D700 hierdoor wel beter kennen!!!! thks
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
Net ook het bestandje overgezet....inderdaad een eitje. Inderdaad wel engels maar dat laat zich weer makkelijk terugzetten. Nu eens uitvogelen waarom deze instellingen zijn gekozen. Leerzaam is dit alles wel, leer mijn D700 hierdoor wel beter kennen!!!! thks
Snadaa schreef:Heb je dat bestandje waar ik naar verwijs overgezet en geen problemen met de engelse versie?
wil schreef:Ik heb het net gedaan, het is seconden werk.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Kom er nu pas achter dat er ook dingen nog veranderd moesten worden als je gedownload bestand gebruikt..
naam Coyright en fotograaf moet je veranderen en de tijd moet je opnieuw instellen.

naam Coyright en fotograaf moet je veranderen en de tijd moet je opnieuw instellen.
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
He wat goed, dat van die tijd had ik ook ontdekt, Copyright en fotograaf niet! Bedankt dus, ga ik gelijk aanpassen.... :mrgreen:wil schreef:Kom er nu pas achter dat er ook dingen nog veranderd moesten worden als je gedownload bestand gebruikt..![]()
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
De bestandsnaam was ook veranderd, kun je ook veranderen in de naam van je eigen keuze.Snadaa schreef:He wat goed, dat van die tijd had ik ook ontdekt, Copyright en fotograaf niet! Bedankt dus, ga ik gelijk aanpassen.... :mrgreen:wil schreef:Kom er nu pas achter dat er ook dingen nog veranderd moesten worden als je gedownload bestand gebruikt..![]()
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
Klopt, ik ben zelf ook nog verder aan het kijken. Zo snap ik bv het verschil in kleurruimte niet tussen de verschillende profielen. Vergeet trouwens het aangepaste profiel niet op te slaan zodat je deze altijd weer kunt laden op het moment dat je niet meer weet wat je gewijzigd hebt.
Gr Arjan
Gr Arjan
wil schreef:De bestandsnaam was ook veranderd, kun je ook veranderen in de naam van je eigen keuze.Snadaa schreef:He wat goed, dat van die tijd had ik ook ontdekt, Copyright en fotograaf niet! Bedankt dus, ga ik gelijk aanpassen.... :mrgreen:wil schreef:Kom er nu pas achter dat er ook dingen nog veranderd moesten worden als je gedownload bestand gebruikt..![]()