joepert schreef:En wat is er mis met de D91?
Niks, maar jij snapt drommels goed wat ik bedoel.
joepert schreef:En wat is er mis met de D91?
Niks niet; DX-consumerserie wordt DX10 enz., DX-prosumerserie wordt DX100 enz., proserie wordt FX1 enz.joepert schreef:Chill jongens, het was een grapje!![]()
Qua nummering zullen ze, zo gaat het gerucht, richting de duizendtallen gaan, dus een opvolger van de D90 zou een D9000 kunnen worden o.i.d. (En hij van Rockwell heeft al een heel item over de D5000)
Ben ik niet met je eens. Heb deze lens gehad. Goedkoop inderdaad qualitiet minder! Slechtste Nikon lens tot nog toe!rbfoto.nl schreef:Graag on-topic blijven, voor speculaties hebben we de coffee corner
De 70-300VR is niet te duur, integendeel zelfs. Deze is zijn prijs van rond de €360 euro meer dan waard en is later ook op Full Frame bruikbaar. Voor dat geld dus een leuke investering.
Kan niet anders dan een exemplarische misser. De foto's van de pelikanen zijn met dit objectief gemaakt en zijn zelfs opgeschaald naar 25mp nog scherp. Als je me een mailtje stuurt naar info AT rbfoto.nl zal ik je een originele sturenvulture schreef:Ben ik niet met je eens. Heb deze lens gehad. Goedkoop inderdaad qualitiet minder! Slechtste Nikon lens tot nog toe!rbfoto.nl schreef:Graag on-topic blijven, voor speculaties hebben we de coffee corner
De 70-300VR is niet te duur, integendeel zelfs. Deze is zijn prijs van rond de €360 euro meer dan waard en is later ook op Full Frame bruikbaar. Voor dat geld dus een leuke investering.
vulture schreef: Ben ik niet met je eens. Heb deze lens gehad. Goedkoop inderdaad qualitiet minder! Slechtste Nikon lens tot nog toe!
Dat is dus géén DX-objectief? Ik wilde mijn 70-300 AF-D inruilen op de 70-300VR maar daarvan zei men dus dat het DX was.rbfoto.nl schreef: De 70-300VR is niet te duur, integendeel zelfs. Deze is zijn prijs van rond de €360 euro meer dan waard en is later ook op Full Frame bruikbaar. Voor dat geld dus een leuke investering.
De 70-300VR is ontworpen voor FX en dus geen DX only lens, niet meer luisteren naar deze verkoper.Cyrus schreef:Dat is dus géén DX-objectief? Ik wilde mijn 70-300 AF-D inruilen op de 70-300VR maar daarvan zei men dus dat het DX was.
Mooi, dank je!ArendV schreef:De 70-300VR is ontworpen voor FX en dus geen DX only lens, niet meer luisteren naar deze verkoper.Cyrus schreef:Dat is dus géén DX-objectief? Ik wilde mijn 70-300 AF-D inruilen op de 70-300VR maar daarvan zei men dus dat het DX was.