Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

1

2

3

4

5

En er waren ook nog andere dieren..
6

7

8

en op de valraap zag ik dit stukje natuurschoon...
9

10

Over wiens reactie heb je het nu IngeInge schreef:Huh?? Wat bedoel je daar mee?
Ik zou zelf 6, 8, 9 en 10 niet geplaatst hebben; die vind ik niet erg sterk. 10 is overigens echt niet scherp, en niet interessant ook. 6 Is erg slecht geflitst.Inge schreef:En welke foto's had ik moeten weglaten? Ik vind het niet erg om kritiek te krijgen, daar leer ik van!
8 niet??Patrick schreef: Ik zou zelf 6, 8, 9 en 10 niet geplaatst hebben; die vind ik niet erg sterk. 10 is overigens echt niet scherp, en niet interessant ook. 6 Is erg slecht geflitst.
Als "leuk" genoeg voor je is, dan moet je 'm natuurlijk gewoon plaatsen...Eeuw schreef:8 niet??Patrick schreef: Ik zou zelf 6, 8, 9 en 10 niet geplaatst hebben; die vind ik niet erg sterk. 10 is overigens echt niet scherp, en niet interessant ook. 6 Is erg slecht geflitst.WEL! Ik vind hem heel leuk.
Het gaat niet om mij maar er is toch niks tegen leuk?Patrick schreef:Als "leuk" genoeg voor je is, dan moet je 'm natuurlijk gewoon plaatsen...Eeuw schreef:8 niet??Patrick schreef: Ik zou zelf 6, 8, 9 en 10 niet geplaatst hebben; die vind ik niet erg sterk. 10 is overigens echt niet scherp, en niet interessant ook. 6 Is erg slecht geflitst.WEL! Ik vind hem heel leuk.
Het is natuurlijk een beetje kunstmatig die scheiding. Maar opmerkingen over wat er gepresenteerd wordt mogen natuurlijk best, al is dat hier in deze sectie niet de eerste insteek.Eeuw schreef:Het gaat niet om mij maar er is toch niks tegen leuk?
Ik vind het ook wel eens moeilijk hoor, het verschil tussen 'presentaties' en 'beoordeling'..