Nou Patrick, normaal ben je al wat later met je foto's, dit gaat je zeker niet helpen, veel succes met Dell !
Onder de deskundige begeleiding van Patrick en Tom begon ik aan mijn allereerste sportfoto's ooit (aangekomen bij de Amsterdamsche bleek ook Cees reeds langs de lijn te zitten).
En ik heb het geweten, na het verkrijgen van wat nuttige tips merkte ik hoe razend snel dit spelletje gespeeld wordt.
Halverwege de dameswedstrijd kreeg Patrick medelijden met mijn korte bereik (80-200mm) en leende mij zijn Sigma 100-300mm f/4, waarvan hij vermoedde dat er een focusprobleempje inzit en dat zou best eens kunnen kloppen (dus testkaarten schieten Patrick !).
Verder heb ik lekker kunnen spelen met de 9, 21, 51 + 51 3D focuspunten in m'n nieuwe camera, dus ik stond als een ware newby langs de lijn
Ik vond het leuk om te doen en zal zeker weer een keer gaan, om er betere foto's uit te persen, ik mis alleen wel wat focussnelheid met m'n AF 80-200, dus er kan nog wat bij op de alsmaar groeiende NAS lijst.....
Hieronder een paar foto's:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
De rest van de foto's laat ik over aan Cees, Tom en Patrick.
Ik ga weer verder met mijn FX ontdekkingreis.
groeten,
Marco