Weten jullie wat het probleem is. Niet dat ik er last van heb, maar het staat zo slordig.
Marco schreef:Gerrit,
Het komt bij alleen voor, wanneer ik afsluit, direct na het bewerken van een foto.
Alsof NX2 dan nog bezig is met een verwerking, want wanneer ik een paar minuten wacht met afsluiten, komt deze melding niet tevoorschijn.
Waar het precies aan ligt ? Ask Nik........![]()
groeten,
Marco
We gaan het proberen. Bedankt voor de info.Arabia schreef:Hallo Gerrit,
Vaak wijst dit op een windows register probleem. In de regel helpt de-installeren NX 2 daarop volgend regclean actie op het register van Windows.
Als je nadien NX2 weer installeert staan de verwijzingen weer goed in het register en is je "storende" melding history...
Groet'n
Lawrence
Da's op die wijze niet echt verwonderlijk. Veel bewerkingen hebben simpel wat tijd nodig. Dat kun je zien aan het lopende "zonnetje" links bovenaan de bewerkingslijst. Dus ga je afsluiten terwijl dat zonnetje nog loopt, is de bewerking nog actief / nog niet afgerond.Marco schreef: Het komt bij alleen voor, wanneer ik afsluit, direct na het bewerken van een foto.
Alsof NX2 dan nog bezig is met een verwerking, want wanneer ik een paar minuten wacht met afsluiten, komt deze melding niet tevoorschijn.