Hoi,
Wat een fraaie platen zijn er inmiddels bij geplaatst.
@Luc: Vind je foto's prachtig qua compositie e.d. zoals ik van je gewend ben maar in tegenstelling van wat mijn voorgangers er van vinden vind ik de bewerking zelf persoonlijk niet zo mooi.
Er zit nu bijna geen kleur meer in je foto's en de kleur die er nog overgebleven is, is is mij te grauw.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
@Brenzef: De tunnel was alleen afgelopen weekend open gesteld voor publiek
@Hans: Mooie serie met heldere kleuren en mooie scherpte.
Wij hebben die malloten niet gezien maar je hebt ze er perfect opgezet zodat wij er nu ook plezier van hebben, bedankt.
Je tunnelfoto's zijn prachtig
@Mikemix: Jolanda is inderdaad de eerste foto uit haar serie aan het maken.
@Mike-Nikon: En bedankt hé, afspraak bij de osteophaat staat weer om men nek los te maken. :mrgreen:
Vind van jou nummer 2 van de tunnelserie erg fraai en verder heb je ook een leuke sprankelende serie neergezet.
Enne graag gedaan hoor, lensje hé
@Mikemix: Bedankt, begin alsmaar meer de voordelen van men vestje te gebruiken want er zitten een paar grote zakken in die dicht te ritsen zijn en waar de bolle en/of de 24-70mm in kunnen.
De 80-400mm in zen eigen lenstasje om de schouder en je loopt betrekkelijk lichtgewicht rond met een enorm bereik maar maar half zo vermoeiend als dat alles in één rugzak zit en het gewicht op één plaats zit.
Heb dat vest al jaren en gebruikte het voorheen alleen tijdens de 24 uur van Le Mans maar doe het tegenwoordig wel meer aan en ligt het standaard in de bus zodat ik het altijd bij heb.
@Hans: Je hebt men "nieuwe" Polaroid er fraai opgezet :mrgreen:
De twee "nieuwe speeltjes" staan inmiddels bij de verzameling en ze passen er perfect bij.
Mooie foto van Jolanda (mijn Jolanda)
Heb nog een plukje foto's van de rondvaart op de "Kaailandia"
1:Gelukkig was de boot niet zo vol toen wij mee gingen zodat we vrijelijk rond konden lopen.
2:
3:
4:
5:De Antwerpse rede eens vanaf het water bekeken
6:
7:
8:De bekende kraantjes vanaf het water.
9:
Heb later nog meer.
Groeten, Gino