Stadswandeling Middelburg op 24 mei 2009
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Stadswandeling Middelburg op 24 mei 2009
Als we vanuit Noord Holland wat regelen met groepjes in de auto, dan is de rit erheen al snel te kort!
Ik zit er nog altijd aan te denken met de tent al op zaterdag die kant op te gaan...
Ik zit er nog altijd aan te denken met de tent al op zaterdag die kant op te gaan...
Ik ben niet gemaakt om in een tent te liggenPatrick schreef:Als we vanuit Noord Holland wat regelen met groepjes in de auto, dan is de rit erheen al snel te kort!

- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Ik eigenlijk ook niet, daarom overweeg ik een hotelletje.rocksoff schreef:Ik ben niet gemaakt om in een tent te liggen![]()
.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
---
Laatst gewijzigd door mikemix op do apr 16 2009 2:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zal morgen op kantoor eens kijken of er voor die maandag al wat op de agenda staat.
Zow daar schrik ik toch wel even vanmikemix schreef:Ben nog nooit in Zeeland geweest...

Gaat je denk ik wel goed bevallen.
Ik zal morgen nog eens voor een camping bellen, is toch wel leuk als we met een aantal bij elkaar op een plek kunnen staan of iets dergelijks.
Ik ga Camping het hoekje in westkapelle nog maar eens proberen. Aan de Joosesweg valk achter de duinen in de buurt van een lekker hoog punt met een mooi overzicht over de zee en Westkapelle met zijn forse gotische vuurtoren die stamt uit 1470 is dat zeker ook een intressant plek voor evt. nog wat avond en/of nacht fotografie op de Zaterdag.
Luc.
- aquarius
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Dat meeeeeeeeeeeeeeeeen je niet Michael.............mikemix schreef:Ben nog nooit in Zeeland geweest...

Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
Ik heb wel een geduldige D3 en ken daar hele leuke mensen die ik via een digitaal medium reeds eerder heb ontmoet
dus...

- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
Ach, ik ben nog nooit in Easthouses geweest.....
click voor mijn foto's op flickr.
---
Laatst gewijzigd door mikemix op do apr 16 2009 2:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Het door mij hierboven genoemde hotel was destijds goedkoper dan een camping.Roelof schreef:Ik eigenlijk ook niet, daarom overweeg ik een hotelletje.
---
Laatst gewijzigd door mikemix op do apr 16 2009 2:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
lees m'n onderschrift
Wellicht dat wij vrijdagavond al aanrijden met hebben en houden...
Groeten Marcel
Dat is leuk zeg, meld me hier op de site aan en kom op dit topic.
Ik heb jarenlang in Veere gewoond, hierna een tweetal jaar in Middelburg om nu in Bergschenhoek te wonen (vanwege stage).
Ik heb helaas 24 mei wat anders, maar ben wel erg benieuwd naar de foto's die geschoten worden!
De mensen die zaterdag gaan "proeflopen", zij die bekend in Veere en Middelburg? Anders heb ik nog wel een paar plekjes die je niet mag overslaan.
Ik heb jarenlang in Veere gewoond, hierna een tweetal jaar in Middelburg om nu in Bergschenhoek te wonen (vanwege stage).
Ik heb helaas 24 mei wat anders, maar ben wel erg benieuwd naar de foto's die geschoten worden!
De mensen die zaterdag gaan "proeflopen", zij die bekend in Veere en Middelburg? Anders heb ik nog wel een paar plekjes die je niet mag overslaan.