Mijn eerste bijdrage (plus update)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
J.Reimering

Mijn eerste bijdrage (plus update)

Bericht door J.Reimering » zo apr 26 2009 4:47 pm

Hierbij mijn eerste foto's dit forum. Ik was laatst m'n nieuwe D90 aan het proberen en kwam een boom tegen waar allemaal van deze bloempjes aan zaten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, alle commentaar is welkom.

Nr.1
Afbeelding
Laatst gewijzigd door J.Reimering op ma apr 27 2009 9:01 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

J.Reimering

Re: Mijn eerste bijdrage

Bericht door J.Reimering » zo apr 26 2009 8:33 pm

Gabees,

vreemd, ik kan de foto hier wel zien. Heb e.e.a. even veranderd (paar draadjes doorgeworseld over dit probleem). doet íe het nu wel? :D

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo apr 26 2009 8:52 pm

Foto is hier prima te zien.

Ik vind 'm een beetje vlak. Wat meer contrast wellicht een idee? Het geheel moet wat mij betreft wat frisser ogen.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gabees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Gabees » zo apr 26 2009 9:48 pm

Nu zie ik 'm wel! Misschien lag het aan mijn computer, dat kan natuurlijk ook!

Mooie bloemetjes maar volgens mij kunnen ze inderdaad wat frisser!

J.Reimering

Bericht door J.Reimering » ma apr 27 2009 9:00 pm

Dank jullie voor je antwoorden, het duurde even maar hopelijk is er via een ander proggie wel weer een foto te zien (Picasa werkt voor geen meter).

De foto iets verhelderd en wat met het histogram gespeeld, ben benieuwd wat jullie mening nu is. Ik heb trouwens nog een tweede foto bijgevoegd.

Foto 1:
Afbeelding

Foto 2:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”