Nr.1
Mijn eerste bijdrage (plus update)
Mijn eerste bijdrage (plus update)
Hierbij mijn eerste foto's dit forum. Ik was laatst m'n nieuwe D90 aan het proberen en kwam een boom tegen waar allemaal van deze bloempjes aan zaten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, alle commentaar is welkom.
Nr.1

Nr.1
Laatst gewijzigd door J.Reimering op ma apr 27 2009 9:01 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn eerste bijdrage
Gabees,
vreemd, ik kan de foto hier wel zien. Heb e.e.a. even veranderd (paar draadjes doorgeworseld over dit probleem). doet íe het nu wel?
vreemd, ik kan de foto hier wel zien. Heb e.e.a. even veranderd (paar draadjes doorgeworseld over dit probleem). doet íe het nu wel?

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Foto is hier prima te zien.
Ik vind 'm een beetje vlak. Wat meer contrast wellicht een idee? Het geheel moet wat mij betreft wat frisser ogen.
Ik vind 'm een beetje vlak. Wat meer contrast wellicht een idee? Het geheel moet wat mij betreft wat frisser ogen.
- Gabees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nu zie ik 'm wel! Misschien lag het aan mijn computer, dat kan natuurlijk ook!
Mooie bloemetjes maar volgens mij kunnen ze inderdaad wat frisser!
Mooie bloemetjes maar volgens mij kunnen ze inderdaad wat frisser!
Dank jullie voor je antwoorden, het duurde even maar hopelijk is er via een ander proggie wel weer een foto te zien (Picasa werkt voor geen meter).
De foto iets verhelderd en wat met het histogram gespeeld, ben benieuwd wat jullie mening nu is. Ik heb trouwens nog een tweede foto bijgevoegd.
Foto 1:

Foto 2:

De foto iets verhelderd en wat met het histogram gespeeld, ben benieuwd wat jullie mening nu is. Ik heb trouwens nog een tweede foto bijgevoegd.
Foto 1:

Foto 2: