Arend-ho schreef:55 viewers en geen reactie !...mmmm
blijft een leuk gezicht de jongen op de rug
volgende keer even , mits mogelijk, naar beneden lopen zodat je ze ook schuin van voren / opzij en dus laag kan schieten.
kijk nu elke keer in de kont van de fuut. 1 a 2 shots van boven volstaat denk ik wel....nu is het veel van hetzelfde.
mis ook wat scherpte..maargoed niet slecht want je moet wennen zeg je zelf
VR helpt inderdaad niet tegen zwemende fuuten hoogstens om je 300mm een beetje stil te houden
wel goed op AF-c gezet zie ik
cheers
Arend
Thanks voor je reactie! AF-C is hiervoor inderdaad de aangewezen stand, maar daardoor was wel continu de scherpstelmotor aan het werk, zodat ik heel veel foto's heb die echt niet scherp zijn. Bij dieren die bewegen is dit enerzijds logisch, maar ik had wel een beetje het gevoel dat het een soort prijsschieten wordt. Of doe ik iets fout?
Dit zijn dan nog de foto's die er het best mee door kunnen. Daarnaast zit een deel van het probleem in te lange sluitertijden, en een deel wellicht in geen statief.
Deze zijn allemaal vanaf de brug genomen, maar je hebt gelijk; een andere positie was ook mooi geweest. Door bosjes en dergelijke was dat nu niet zo'n optie. Overigens heb ik wel foto's van opzij en van voren, maar dan zie je die jongen (bijna) niet!
Ik had het fenomeen nog nooit gezien zelf (stadsjongen hè?

), maar misschien is de gemiddelde forumbezoeker er minder van onder de indruk....