Bericht
door Eva » za mei 16 2009 1:52 am
Deze foto's werden genomen op een plek genaamd Mitchells Pass in Blaxland, ten westen van Sydney. De weg zelf is goed weg, maar als je de tijd nemen om te stoppen en parkeer de auto, kunt u onder een brug en ziet dit standpunt.
Het probleem dat ik had met mijn oude Canon was dat het niet om een DSLR, het was slechts een compacte digitale camera, dus ik kon niet de foto's in RAW / NEF, alleen in JPEG en ik kon het niet openen van de sluiter snelheid genoeg om voldoende licht in omdat het niet echt uit als een optie.
Ik hou van mijn Nikon dat ik nu, want ik heb nog zo veel meer keuze als het gaat om instellingen. Ik ben het wachten op een mooie dag om terug te gaan er weer met mijn Nikon dus ik zou kunnen krijgen mooiere foto's.
Dank u voor uw vriendelijke woorden met betrekking tot mijn foto's. # 2 is een favoriet hier ook onder vrienden, familie en zelfs sommige fotografen. Ik was erg blij met het resultaat van die ene.
Zoals voor mijn handtekening, ik had de hulp van iemand op het forum voor het opnieuw schrijven, zodat het meer zin.