Aantal bezoekers vermelding, hoe?

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Aantal bezoekers vermelding, hoe?

Bericht door remoss » di mei 19 2009 10:18 am

@Natuurfotograaf,
Als je eens met PHP en MySQL wilt gaan stoeien om zelf een teller te installeren op je site kijk dan eens naar phpTrafficA. Op mij site gebruik ik het ook, zie http://www.remoss.nl/verkeer/

Ik begrijp dat je daar nu niet meteen mee aan de slag zal gaan maar wellicht later.

natuurfotograaf

Bericht door natuurfotograaf » di mei 19 2009 10:36 am

remoss schreef:@Natuurfotograaf,
Als je eens met PHP en MySQL wilt gaan stoeien om zelf een teller te installeren op je site kijk dan eens naar phpTrafficA. Op mij site gebruik ik het ook, zie http://www.remoss.nl/verkeer/

Ik begrijp dat je daar nu niet meteen mee aan de slag zal gaan maar wellicht later.
Dank je voor de moeite,

groet

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di mei 19 2009 10:50 am

remoss schreef:@Natuurfotograaf,

Veel te ingewikkeld voor de gemiddelde gebruiker. Bij de (meeste) gratis tellers hoef je alleen wat codes in je pagina op te nemen die naar een andere locatie wijzen, en je bent klaar.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » di mei 19 2009 11:01 am

Misschien is hij straks geen gemiddelde gebruiker meer Patrick. Het is maar een tip en laat het aan hem over.

dotcat
Clublid
Clublid

Bericht door dotcat » vr mei 22 2009 2:26 pm

Ik gebruik checkstat (hier), hiervan is de basis gratis maar wel gelimiteerd tot 1 pagina (bv je home) van 1 website.
suc6

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr mei 22 2009 10:16 pm

dotcat schreef:Ik gebruik checkstat (hier), hiervan is de basis gratis maar wel gelimiteerd tot 1 pagina (bv je home) van 1 website.
suc6
1 Pagina is niet meer van deze tijd. Ik zou even op zoek gaan naar een betere gratis teller!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”