@ Onno:
Over het intro skippen, zou ik inderdaad nog een optie: skip intro kunnen nemen.
Muziek haal ik er niet vanaf, voor mij heeft dat een soort van meerwaarde in het gevoel dat ik wil uitstralen.
Een aan/uit knop zal er wellicht wel op komen.
Nee ok, m.b.t deeplinks kan dat niet, wordt door mij persoonlijk niet als nadeel ervaren.
Site in HTML is ook niet echt een optie, aangezien je geen animerende beelden kunt creeeren, en de websitebouwer en ik niet met flash overweg kunnen.
Ok, dan weet ik voldoende. Deze moet dus niet geschaald worden.
Maar het gekke is dat in Flash alles spik en span eruit ziet, maar zodra je hem upload keldert de kwaliteit drastisch.
Dit hebben we nog nooit gehad, kwaliteit was van te voren zoals 't moest. Alleen nu niet bij de her-upload.
Dankje!
Van eigen hand
@ Franklin:
Ik betaal liever geen gepeperde rekening, maar ik ben (nog) nergens bang voor.
Het is een stuk filmmuziek van een onbekende "film" componist, en dit muziekstuk staat op internet gratis aangeboden als download.
Dankje!
Hoop dat ik inderdaad veel bezoekers ga krijgen. (niet alleen bezoekers, maar ook opdrachten)
Laat binnenkort een affiche / folder ontwerpen door een vormgever (wel met eigen huisstijl natuurlijk)
Deze komt in de lokale supermarkten te hangen en wordt op plaatsen geplakt waar geen plakvergunning nodig is. Folders worden bezorgd in de brievenbus.
@ MartijnM
Technisch gezien zou het mogelijk zijn om de animerende beelden te laten versnellen of te vertragen.
Heb hier bewust niet voor gekozen om te doen, want als het iets sneller gaat, vind ik het te snel gaan.
Ik kan toch al heel vlot navigeren (direct na de animerende beelden), maar weet natuurlijk niet hoe het zit met de internetverbinding die jij gebruikt.
@ Lawrence:
Je hebt gelijk, bedankt voor het opmerken!
Weet al waar de fout in ligt, foto's niet verkleind tot 72 pixels zoals de rest. Bij mij zijn het niet de laatste 6 foto's maar foto 18 en 20.
Ik was van plan om subalbums aan te maken, maar heb nog niet ondervonden hoe dit te werk gaat (heb het software 2 dagen geleden pas aangeschaft)
Feestfoto's wil ik zeker laten zien eigenlijk, maar dan (zoals je al aangeeft) niet in dezelfde sectie als bij de modellen.
Ben het met je eens dat ze geen sterke indruk maken, maar potentiële klanten die hier naar op zoek zijn, willen ook zo'n soort foto's zien.
En aangezien ik denk dat er wel het e.e.a bij te verdienen valt om op feestjes te fotograferen, denk ik ergens wel dat het een meerwaarde heeft om ze dan op de site te plaatsen.
Bedankt voor de op en aanmerkingen, en de complimentjes!