2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

ALE schreef:Nee hoor, in tegendeel. Ik heb net zo het vermoeden dat ik diverse foto's reeds eerder van je heb gezien Gerrit. Of vergis ik me hierin? Bij de meeste zou ik iets contrast toevoegen om de grijssluier op te heffen. Van de trein vind ik persoonlijk iets te veel foto's, had als serie met minder afgekund. Maar dat blijft altijd persoonlijk.
Groet,
ALE
In dit onderwerp komen wat meer foto’s voor van andere delen van Luxemburg.Ciska schreef:Van mij krijg je wel een reactie hoor en ik vind ze heel erg mooi... als ik de naam Luxemburg zie, dan komen bij mij hele goede herinnneringen naar boven want ik ben toen met de brommer daar heen gegaan en heb er een hele fijne tijd gehad, ook al was het 2 dagen rijden.
Ik blijf kijken naar deze foto's want ik vind ze stuk voor stuk heel erg mooi, alleen zijn sommige wat minder. Vind alleen jammer dat je weinig van de omgeving ziet, terwijl Luxembourg toch o zo mooi is.
Goed geraden.Ciska schreef:schitterend!!! is dit in de buurt van wiltz?
Ik ben met de scooter naar Enscherange geweest (tegen Wilwerwiltz aan) vandaar ik dat herken. Vele campinggasten waren jaloers op me, want ik kon mijn scootertje overal neer zetten en hun met hun autootje mosten een parkeerplaats zoeken. En natuurlijk zag ik ook veeeeeeeeeeeel meer, want ik rij maar 45 km p/u, dus genoot ik veel meer.GdP schreef:Goed geraden.Ciska schreef:schitterend!!! is dit in de buurt van wiltz?