Luxemburg - Niederpallen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
GdP

Luxemburg - Niederpallen

Bericht door GdP » ma mei 25 2009 5:14 pm

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding

12
Afbeelding

13
Afbeelding

14
Afbeelding

15
Afbeelding

16
Afbeelding

GdP

Re: Luxemburg - Niederpallen

Bericht door GdP » ma mei 25 2009 11:38 pm

Veertig kijkers, en geen enkele reactie. :(

Zo slecht zijn die foto’s nu toch ook niet? :roll:

Ciska

Bericht door Ciska » ma mei 25 2009 11:46 pm

Van mij krijg je wel een reactie hoor en ik vind ze heel erg mooi... als ik de naam Luxemburg zie, dan komen bij mij hele goede herinnneringen naar boven want ik ben toen met de brommer daar heen gegaan en heb er een hele fijne tijd gehad, ook al was het 2 dagen rijden.
Ik blijf kijken naar deze foto's want ik vind ze stuk voor stuk heel erg mooi, alleen zijn sommige wat minder. Vind alleen jammer dat je weinig van de omgeving ziet, terwijl Luxembourg toch o zo mooi is.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » ma mei 25 2009 11:47 pm

Nee hoor, in tegendeel. Ik heb net zo het vermoeden dat ik diverse foto's reeds eerder van je heb gezien Gerrit. Of vergis ik me hierin? Bij de meeste zou ik iets contrast toevoegen om de grijssluier op te heffen. Van de trein vind ik persoonlijk iets te veel foto's, had als serie met minder afgekund. Maar dat blijft altijd persoonlijk.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

GdP

Bericht door GdP » di mei 26 2009 12:04 am

ALE schreef:Nee hoor, in tegendeel. Ik heb net zo het vermoeden dat ik diverse foto's reeds eerder van je heb gezien Gerrit. Of vergis ik me hierin? Bij de meeste zou ik iets contrast toevoegen om de grijssluier op te heffen. Van de trein vind ik persoonlijk iets te veel foto's, had als serie met minder afgekund. Maar dat blijft altijd persoonlijk.
Groet,

ALE

Ik heb een aantal foto’s inderdaad al eens eerder laten zien. Die zijn toen nog gemaakt met een Fuji camera. Die camera heb ik toen maar weer snel doorverkocht.
Er zitten inderdaad wat foto’s bij die wel wat meer contrast mogen hebben. Ik heb nogal last hierin nog wel eens flink te overdrijven, maar hier ben ik toch iets te zuinig geweest. :)
Laatst gewijzigd door GdP op di mei 26 2009 12:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.

GdP

Bericht door GdP » di mei 26 2009 12:11 am

Ciska schreef:Van mij krijg je wel een reactie hoor en ik vind ze heel erg mooi... als ik de naam Luxemburg zie, dan komen bij mij hele goede herinnneringen naar boven want ik ben toen met de brommer daar heen gegaan en heb er een hele fijne tijd gehad, ook al was het 2 dagen rijden.
Ik blijf kijken naar deze foto's want ik vind ze stuk voor stuk heel erg mooi, alleen zijn sommige wat minder. Vind alleen jammer dat je weinig van de omgeving ziet, terwijl Luxembourg toch o zo mooi is.
In dit onderwerp komen wat meer foto’s voor van andere delen van Luxemburg.

http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=10728

Ik ben al heel wat keren in Luxemburg geweest en de eerste jaren heb ik heel veel landschappen gefotografeerd. Maar die foto’s zijn allemaal analoog. Ik denk er wel over om een aantal hiervan opnieuw te maken, maar dan dus digitaal.

benikon

Bericht door benikon » di mei 26 2009 12:13 am

foto 4: mooi dat oude fonteintje. je kan hier zien dat de moderne tijd ook hier heeft teogeslagen: het tapkraantje is ooit vervangen door een hedendaagse( k,zit zelf nl in het installatievak :lol: )
foto 12: deze spreekt mij het meeste aan, heeft iets industrieel-urbanachtigs, misschien zou deze in hdr ook mooi zijn
verder ben ik het met Ciska eens, laat(als je ze gemaakt hebt) eens ook wat plaatjes van de omgeving zien, ben zeer benieuwd want je kan het!
groeten ben.

GdP

Bericht door GdP » di mei 26 2009 12:42 am

Speciaal voor Ciska en Ben:

Afbeelding

:)

Ciska

Bericht door Ciska » di mei 26 2009 1:38 am

schitterend!!! is dit in de buurt van wiltz?

GdP

Bericht door GdP » di mei 26 2009 8:09 am

Ciska schreef:schitterend!!! is dit in de buurt van wiltz?
Goed geraden. :)

benikon

Bericht door benikon » di mei 26 2009 10:39 am

mooie omgeving en mooi plaatje gerrit,
ben zelf ooit in en nabij clervaux geweest(mijn vriendin had toen de coolpix 5200 bij zich-k,zal aan haar wat plaatjes vragen-dan laat ik ze zien), wat is het mooi daar!
laat maar komen die plaatjes van jou!
groeten Ben.

Ciska

Bericht door Ciska » di mei 26 2009 10:56 am

GdP schreef:
Ciska schreef:schitterend!!! is dit in de buurt van wiltz?
Goed geraden. :)
Ik ben met de scooter naar Enscherange geweest (tegen Wilwerwiltz aan) vandaar ik dat herken. Vele campinggasten waren jaloers op me, want ik kon mijn scootertje overal neer zetten en hun met hun autootje mosten een parkeerplaats zoeken. En natuurlijk zag ik ook veeeeeeeeeeeel meer, want ik rij maar 45 km p/u, dus genoot ik veel meer.

Afbeelding

Als ik hem weg moet halen, moet je het maar even zeggen.

GdP

Bericht door GdP » di mei 26 2009 11:28 am

Rustig laten staan.

Door omstandigheden kunnen we dit jaar er niet heen. Anders was ik over 14 dagen alweer voor drie weken vertrokken naar Luxemburg. Het is een heerlijk rustig landje met een prachtige natuur.

Ciska

Bericht door Ciska » di mei 26 2009 12:12 pm

Hier hetzelfde... vanwege verhuizing kan ik dit jaar niet.... Misschien komen we elkaar nog eens tegen in Luxemburg 8)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”