Sigma 50mm F1.4 EX DG HSM
-
iJoost
Re: Sigma 50mm F1.4 EX DG HSM
Als iemand opmerkt dat een bepaald onderwerp vaker uitgebreid aan de orde is geweest en dat je het door even te zoeken gemakkelijk kunt vinden dan is dat ook behulpzaam. Het is per slot van rekening een duidelijk aanwijzing waar het antwoord te vinden is. Net als wanneer iemand botweg RTFM roept. Misschien had de antwoordgever even geen tijd om voor de vragensteller te gaan zoeken maar wilde de vragensteller toch een tip geven. 'T is maar net hoe je het opvat... en hoe je erop reageert. En als dat teveel moeite is, vraag dan gewoon niet, kan ook.
- Brenzef
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dat is wel hoe het normaal gesproken werkt. Even kijken, en liefst iets verder dan je neus lang is. Als je nu met deze post begonnen was had je je vraag anders gesteld en had je veel nuttige links gekregen schat ik zo in, ik heb er wel wat als ik even wat zoek.pata negra schreef:Tussen alle informatie (sic) die ik vond met de zoekfunctie waren een drie- viertal nuttige posts waar ik iets van kon opsteken met betrekking tot mijn vraag.
Wat ik over het algemeen vreemd vind is dat mensen (niet in het bijzonder jij) een vraag stellen die ze zoals je het zelf ook schrijft aan Google kunnen stellen. Maar in de hoop zo min mogelijk moeite te hoeven doen dumpen ze hun vraag op een forum. Valide hoor, zo min mogelijk moeite doen, maar ik heb er een broertje dood aan.
Natuurlijk is een forum om vragen te stellen, eensch, maar niet om anderen aan het werk te zetten omdat je zelf zo min mogelijk moeite witl doen.
Helpen is namelijk zoveel leuker wanneer iemand graag iets wil en dat je daarbij merkt dat die iemand bereid is om daar zelf (enige of meer) tijd in te steken.
Mja, ik verdoe mijn tijd heb ik het idee
Ik wens je het beste bij je zoektocht.
-
pata negra
Man je lult weeral uit je nek en verwijt me opnieuw luiheid, voor de duidelijkheid, na het zoeken op verschillende review websites was dit mijn ultieme vraag over deze lens op een forum die Nikon in zijn vaandel draagt, alvorens een definitieve beslissing te nemen, het spijt mij te moeten vaststellen dat U in elk geval niet even kwalitatief bent wat antwoorden betreft. Ikzelf ben moderator op een forum met 23.OOO leden, ik weet wat dit inhoud en daar hoort luiheid zeker niet bij, bovendien heb ik nog nooit een dergelijk antwoord aan een forumlid of een nieuw lid geformuleerd - hou dus in de toekomst maar beter uw commentaar voor U, over and out.
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Het gaat duidelijk niet de goede kant op met dit draadje, en daarom gooi ik 'm op slot. Jammer dat dit soms met draadjes gebeurt...
Het draadje is niet op slot
In andere draadjes heb ik al eens mijn mening gegeven over "Eerst zelf zoeken alvorens te vragen, ja of nee?" :mrgreen:
Off-topic. Een opmerking als "Man, je lult uit je nek" vind ik op de grens van wat betamelijk is.
In andere draadjes heb ik al eens mijn mening gegeven over "Eerst zelf zoeken alvorens te vragen, ja of nee?" :mrgreen:
Off-topic. Een opmerking als "Man, je lult uit je nek" vind ik op de grens van wat betamelijk is.
-
AvanEijk
Al redelijk stukje over de grens heen...joepert schreef:Het draadje is niet op slot![]()
mvg,
Bram
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Oeps. is niet goed gegaan. Nu alsnog...joepert schreef:Het draadje is niet op slot![]()