Actie aan het strand...!!

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
VincentTobe

Actie aan het strand...!!

Bericht door VincentTobe » zo jun 28 2009 9:59 pm

Ik was benieuwd naar jullie mening over de volgende foto's?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding

Gr.

Vincent

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Actie aan het strand...!!

Bericht door Maud » zo jun 28 2009 10:00 pm

Heel mooi maar bij de laatste (helaas niet genummerd) moest ik even mijn lach inhouden. Niet zo florissante houden :)
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » zo jun 28 2009 10:11 pm

8) 8) 8) Whoaaaw.... gaaf zeg... 8)
Ik laat mijzelf nog wel eens over een veldje slepen door mijn Beamer 3.0 van HQ (Vliegermerk) :lol: :lol:

Dit ziet er echt gaaf uit.. ook de compositie's met de windmolens versterken de foto's erg mooi

Groeten Eelco 8)
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo jun 28 2009 11:25 pm

Straks werk zeg. Met name de eerste is fantastisch!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

emiel
Forumlid
Forumlid

Bericht door emiel » ma jun 29 2009 8:30 pm

op zich mooie foto's daar bij Wijk (toch?), maar ik mis wat. Normaal gesproken hebben dit soort mannen een kitesurf of een moutainboard aan hun voeten waarmee ze veel leukere kunstjes doen.

maw: fotografisch gezien mooie platen, vlieger-technisch erg matig ;-)

ajuus
emiel

Ree
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ree » ma jun 29 2009 8:35 pm

Mooie strake platen... mooi met die molens.. die voegen wel iets toe aan het geheel.... energieopwekking en plezier van de wind!

Wel vallen me rare artifacts en lijnen op, komt dit door extreme nabewerking of is er iets met verkleinen niet goed gegaan?
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

jettiny
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door jettiny » ma jun 29 2009 10:37 pm

Mooie foto's hoor, niks mis mee. :D
Foto 6 vind ik ook wel grappig maar is op mijn scherm een stuk fletser dan de rest.
Hij valt voor mij een beetje uit de serie wat dat betreft.
Daarom had deze voor mij, of een extra nabewerking gekregen, of niet geplaatst hoeven worden.

vrgr
Tiny

VincentTobe

Bericht door VincentTobe » ma jun 29 2009 10:42 pm

emiel schreef:op zich mooie foto's daar bij Wijk (toch?), maar ik mis wat. Normaal gesproken hebben dit soort mannen een kitesurf of een moutainboard aan hun voeten waarmee ze veel leukere kunstjes doen.

maw: fotografisch gezien mooie platen, vlieger-technisch erg matig ;-)

ajuus
emiel

De foto's zijn genomen bij de maasvlakte. De sport van deze kiter was minuten lang in de lucht blijven hangen en enorme hoge sprongen maken. Hij maakte zeker sprongen van een 30 mtr hoog en een paar hondert meter ver... Echt Bizar omdat de zien!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

VincentTobe

Bericht door VincentTobe » ma jun 29 2009 10:46 pm

Ree schreef:Mooie strake platen... mooi met die molens.. die voegen wel iets toe aan het geheel.... energieopwekking en plezier van de wind!

Wel vallen me rare artifacts en lijnen op, komt dit door extreme nabewerking of is er iets met verkleinen niet goed gegaan?

Artifacts...??? Dat zegt me eerlijk gezegd helemaal niets... Ik ben echt nog een leek opdit gebied :( Daarom lees ik veel en leer echt nog iedere dag op dit forum!

De enige nabewerking die ik gedaan heb is het contrast een beetje verhogen en de kleur een klein beetje aangepast met het histogram in CS3. Voor de rest niets.

Wel vind ik het super dat jullie allemaal serieuze reacties geven!! Echt Super en bedankt!!

VincentTobe

Bericht door VincentTobe » ma jun 29 2009 10:48 pm

De foto's zijn genomen met een 70/300 en een 16-85 lenz.

Gr.

Vincent

emiel
Forumlid
Forumlid

Bericht door emiel » di jun 30 2009 9:12 pm

VincentTobe schreef:De foto's zijn genomen bij de maasvlakte. De sport van deze kiter was minuten lang in de lucht blijven hangen en enorme hoge sprongen maken. Hij maakte zeker sprongen van een 30 mtr hoog en een paar hondert meter ver... Echt Bizar omdat de zien!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik ken de sport, en voor grondpersoneel lijkt 10m al gauw 30 m.... en het is zeer zeker spectaculair. Ga eens een keer kijken op de echte kitesurf hotspots in nederland en je geloofd je ogen niet.

ajuus
emiel

GdP

Bericht door GdP » di jun 30 2009 9:43 pm

Prachtige foto’s Vincent! En tjonge wat een sprongen.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo jul 01 2009 2:47 am

emiel schreef:Ga eens een keer kijken op de echte kitesurf hotspots in nederland en je geloofd je ogen niet.
Leuk onderwerp voor een draadje in de sectie "Fotolocaties"? :egeek: :egeek: :egeek:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”