Alvast bedankt voor jullie reacties!
1

2

3

4

5

6

Gr.
Vincent
emiel schreef:op zich mooie foto's daar bij Wijk (toch?), maar ik mis wat. Normaal gesproken hebben dit soort mannen een kitesurf of een moutainboard aan hun voeten waarmee ze veel leukere kunstjes doen.
maw: fotografisch gezien mooie platen, vlieger-technisch erg matig
ajuus
emiel
Ree schreef:Mooie strake platen... mooi met die molens.. die voegen wel iets toe aan het geheel.... energieopwekking en plezier van de wind!
Wel vallen me rare artifacts en lijnen op, komt dit door extreme nabewerking of is er iets met verkleinen niet goed gegaan?
ik ken de sport, en voor grondpersoneel lijkt 10m al gauw 30 m.... en het is zeer zeker spectaculair. Ga eens een keer kijken op de echte kitesurf hotspots in nederland en je geloofd je ogen niet.VincentTobe schreef:De foto's zijn genomen bij de maasvlakte. De sport van deze kiter was minuten lang in de lucht blijven hangen en enorme hoge sprongen maken. Hij maakte zeker sprongen van een 30 mtr hoog en een paar hondert meter ver... Echt Bizar omdat de zien!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Leuk onderwerp voor een draadje in de sectie "Fotolocaties"?emiel schreef:Ga eens een keer kijken op de echte kitesurf hotspots in nederland en je geloofd je ogen niet.