Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8
Tuurlijk Gerrit, je hebt helemaal gelijk . . . . .GdP schreef:Dit soort foto’s zijn duidelijk niet jouw ding Fred.
Er zit er niet één bij die het niveau haalt van wat ik van jouw gewend ben.
Gerrit is het misschien mogelijk dat je aangeeft wat je niet mooi vindt of waarom je dit Fred zijn ding niet vind...GdP schreef:Dit soort foto’s zijn duidelijk niet jouw ding Fred.
Ree schreef:Gerrit is het misschien mogelijk dat je aangeeft wat je niet mooi vindt of waarom je dit Fred zijn ding niet vind...GdP schreef:Dit soort foto’s zijn duidelijk niet jouw ding Fred.
Wat je nu doet is ongefundeerd schoppen en daar wordt niemand beter van.....
Ik ben benieuwd naar je inhoudelijke reactie.
GdP schreef:Ree schreef:Gerrit is het misschien mogelijk dat je aangeeft wat je niet mooi vindt of waarom je dit Fred zijn ding niet vind...GdP schreef:Dit soort foto’s zijn duidelijk niet jouw ding Fred.
Wat je nu doet is ongefundeerd schoppen en daar wordt niemand beter van.....
Ik ben benieuwd naar je inhoudelijke reactie.
Oké. De eerste indruk is dat geen enkele foto’s scherp is. Als tweede dat de film is ontwikkeld in een uitgewerkt ontwikkelbad, want de kleuren komen heel onnatuurlijk over en missen gewoon helderheid en contrast. Het geeft het geheel gewoon een bedompte sfeer.
En bij veel foto’s zijn mensen op hun rug gefotografeerd.
Van foto 1 vraag ik mij af wat hier nu zo boeiend is. Het komt op mij over als een mislukte foto. Wat ik me ook afvraag bij foto 3 en 4. Die kunnen mij bepaald niet boeien.
Bij foto 5 mis ik een stuk aan de onderkant. De stokjes van de dame staan er net niet volledig op.
Bij foto 7 en 8 vraag ik mij af wat je op de foto hebt willen zetten, wat er ontbreekt een duidelijk onderwerp. Maar ook als overzichtsfoto maken ze bepaald geen sterke indruk.
Raymond, dat komt omdat Gerrit probeert zoveel mogelijk mensen op het forum tegen zich in het harnas te jagen. Hij lijkt daar aardig in te slagen.Ree schreef: Poeh hé Gerrit..... nu laat je je van een slechte kant zien hoor.... spijkers op laag water zoeken noemen wat dat...